اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 17 تير 1391 / کد مطلب: 2955 / نظرات: 0


جشن بزرگ مهدویت در روستای مهر با حضور حداکثری مردم


وبلاگ مهر نوشت /  همزمان با سراسر کشور جشن بزرگ مهدویت در روستای مهر با حضور حداکثری اهالی روستای مهر در حسینیه شهدای مهر برگزار گردید.

  مراسم با قرائت آیاتی از قرآن توسط برادر احمد مهری شروع و با پخش کلیپ سرود سبزوار ادامه یافت. بعد از پخش کلیپ گروه تواشیح ختم المرسلین کانون فرهنگی هنری مهر با اجرای دو تواشیح،مراسم را زینت دادند.

   سخنرانی حجت السلام دستجردی برنامه ی بعدی این مراسم بود که ایشان بعد از عرض تبریک بمناسبت میلاد امام زمان(عج) به جایگاه امام زمان و شرح زندگانی حضرت پرداختند.

    حجت الاسلام دستجردی به حضور پررنگ جوانان و مردم روستای مهر اشاره نمودند و افزودند:در روستایی که بیش از 1500 نفر جمعیت دارد،حضور این جمعیت کثیر قابل تحسین است.

   وی در ادامه به نقش شیعیان در فراهم کردن مقدمات ظهور امام زومان(عج) اشاره نمودند و گفتند:آنچه باید همه ی ما به یاد داشته باشیم این است که باید در کنار محبت به اهل بیت(ع) در کردارمان هم نقش عملیاتی را در اجرای سیره ی اهل بیت(ع) داشته باشیم.

   در آخر مراسم هم اهدای جوایز به برندگان مسابقات برگزار شده اهدا شد.در حال اجرای برنامه نیز مردم با شیرینی  وشربت و بستنی پذیرایی می شدند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.