اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 17 تير 1391 / کد مطلب: 2953 / نظرات: 0

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي /


يك موسسه قرآنی ۸۸ نفر نخبه قرآنی کشوری دارد


يك موسسه قرآنی ۸۸ نفر نخبه قرآنی کشوری دارد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت : موسسه قرآنی بیت الحفاظ نرجس سبزوار ۸۸ نفر نخبه قرآنی کشوری دارد .

به گزارش سبزوار پيام به نقل از روابط عمومي اين اداره ،مجید عسکری افزود : موسسه بیت الحفاظ نرجس فعالیت خود را با رویکرد قرآنی، فرهنگی و تربیتی در سال ۸۹ به مدیریت خانم برغمدی آغاز نموده که تا کنون سوابق درخشانی را در کارنامه فعالیت خود ثبت نموده است .

عسکری با اعلام این خبر افزود : در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم که در سال ۹۰ و ۹۱ در سبزوار برگزار گردید ۸۸ نفر از قرآن آموزان موسسه قرآنی بیت الحفاظ نرجس سبزوار موفق به کسب نمره بالای ۹۰ گردیدند و به عنوان نخبگان قرآنی کشوری معرفی و هدایایی دریافت نمودند .

عسکری افزود : موسسه بیت الحفاظ نرجس یکی از مجریان برگزاری طرح بزرگ قرآنی ۱۴۴۶ است که با هدف آشنا نمودن جوانان و نوجوانان با قرآن کریم و بستر سازی جهت انس هر چه بیشتر با آیات نورانی این کتاب الهی و حاکم شدن فضای قرآنی و معنویت در جامعه برگزار می شود خبر داد .

وی اظهار داشت طرح قرآنی ۱۴۴۶ طرحی کشوری است که در سال جاری با محوریت حفظ جزء سی ام قرآن کریم برای کلیه سنین برپا شده است .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.