اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 17 تير 1391 / کد مطلب: 2947 / نظرات: 3

پيگير هستيم هر چه سريعتر ارتقاي ششتمد اجرايي شود/


فرماندار ششتمد را معرفی خواهیم کرد


فرماندار ششتمد را معرفی خواهیم کرد
حسين پور/ نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای ، خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به تصویب طرح ارتقاء بخش ششتمد به شهرستان در سفر هیئت دولت به خراسان رضوی در آینده نزدیک فرماندار شهرستان ششتمد با حضور وزیر کشور معرفي خواهد شد.
به گزارش سبزوار پيام ، دکتر محمد رضا محسنی ثانی در جمع مسئولین، اعضای شورای اسلامی و فعالان اجتماعی ششتمد افزود: در شهرستان های داورزن و ششتمد مردم و مسئولین شهری بایستی تلاش بیشتری در خصوص مبلمان شهری سطح مرکز شهرستان انجام دهند و این ارتقاء همراه با مراحل تکوینی باشد و مراکز این دو شهرستان شکل جدیدی به خود بگیرند.
وی ادامه داد: با وزیر کشور و مسئولان مربوطه  مذاکرات متعددی داشته ام و آمادگی داریم به محض اینکه ششتمدی ها زیرساختهای لازم را مهیا و آمادگی خود را اعلام نمایند نسبت به معرفی فرماندار با حضور وزیر کشور اقدام كنيم .
نماینده شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب ، داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص گازرسانی به منطقه نیز تا قبل از زمستان اقدامات مؤثری صورت خواهد گرفت و تأخیر چند وقت اخیر بایستی با سرعت در انجام پروژه به حداقل برسد.
دکتر محسنی ثانی افزود: تلاش خواهیم كرد در سال آینده محور ششتمد به سبزوار نیز بعنوان یک راه ارتباطی بین دو مرکز شهرستان ردیف اعتباری بگیرد و مشکلات چندساله این محور برطرف شود و قطعاً با تحقق کامل شهرستان این مشکلات با سهولت بیشتری برطرف خواهد شد و نحوه تخصیص اعتبارات ششتمد با توجه به ارتقاء به شکل مناسبت تری خواهد بود.
بخشدار ششتمد نیز در این جلسه گفت: مهم ترین خواسته و دغدغه مردم منطقه تسریع در روند اجرایی تحقق کامل شهرستان ششتمد می باشد.
مهدی ترمئی افزود: تسریع در روند اجرائی گازرسانی به ششتمد و 12 روستای این شهرستان یکی دیگر از دغدغه های مردم ولایتمدار ششتمد می باشد که تا قبل از زمستان حداقل بخشی از ساکنین مناطق از نعمت گاز بهره مند شوند.
وی ادامه داد: در سنوات گذشته اقدامات بسیار مؤثری در حوزه آب شرب و راه روستائی این شهرستان صورت گرفته که نیازمند توجه بیشتر نیز می باشد که برخی از این پروژه های به بهره برداری برسند و مرم منطقه از آب شرب مناسب و راه ارتباطی آسفالته برخوردار شوند.
بخشدار ششتمد گفت: تعریض و مرمت محور ششتمد ـ سبزوار یکی از مهم ترین اولویتهای حوزه راه در این شهرستان می باشد.
ترمئی اظهار داشت: سیل آخرین روز فصل بهار خسارات سنگینی به کشاورزی و منازل ساکنین دو دهستان این شهرستان وارد کرده که نیازمند تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم این منطقه می باشد هرچند که اقداماتی با دستور معاون استاندار و فرماندار شهرستان صورت گرفته و کار اجرائی آغاز شده است.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


چه خبر از فرماندار شهرستان داورزن