اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 16 تير 1391 / کد مطلب: 2944 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


بساط مدعیان ارتباط با امام زمان (عج) باید برچیده شود


بساط مدعیان ارتباط با امام زمان عج باید برچیده شود  امام جمعه سبزوار تاكید كرد: بساط مدعیان ارتباط با امام زمان (عج) باید برچیده شود. 
 
به گزارش سبزوار پيام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین 'غلامحسین ابراهیمی' در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ، با اشاره به شنیده ها مبنی بر وجود چنین ادعاهای از سوی برخی افزود: این بساط هایی كه امروز در برخی شهرها و حتی روستاها و بین برخی بانوان هست اگر ادامه یابد جلو اینها را می گیرم.

خطیب جمعه سبزوار همچنین از برگزار كنندگان جشن های موالید ماه شعبان و به ویژه نیمه شعبان تشكر كرد.

وی با بیان اینكه شب نیمه شعبان در برخی شهرها تفاوت چندانی با شب چهارشنبه سوری ندارد، افزود: در دین اسلام هم گریه و هم خنده و تفریح داریم اما شادی در اسلام با بی بند و باری متفاوت است.

وی با گلایه از رعایت نشدن شئونات اسلامی در برخی از این جشن ها و همچنین ریختن لیوان های یكبار مصرف شربت در خیابان های سطح شهر و ایجاد زحمت برای دیگران ابراز امیدواری كرد این موارد تكرار نشود.

امام جمعه سبزوار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فاجعه خونین 21 تیرماه 1314 در مسجد گوهرشاد و شهید و كشته شدن حدود سه هزار نفر در دفاع از حجاب ،خواستار بزرگداشت این واقعه به عنوان یك واقعه تاریخی بی نظیر و كشته شدگان راه حجاب شد.

وی با گلایه از نپرداختن به این موضوع در دوران پس از انقلاب ، اظهار داشت: در این فاجعه حدود سه هزار نفر برای دفاع از حجاب و تن ندادن به بی حجابی كشته و شهید و در حالی كه عده ای از آنها نیز نیمه جان بودند در كال خونی یكجا دفن شدند.

وی 16 تیر روز مالیات را خاطر نشان كرد و با اشاره به نامه 53 ، بند 48 ، عهد امیر المومنین (ع) به مالك اشتر، گفت: اگر بر مساله مالیات نظارت كافی نباشد و طبق برنامه هزینه نشود عده ای باید در بهترین كاخ ها زندگی كنند و عده ای بی خانمان باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به سالروز كودتای آمریكایی در پایگاه هوایی شهید نوژه در سال 59 ، مایوس شدن دشمن در تمام توطئه ها و اقدامات نظامی و غیر نظامی علیه كشورمان در پس از انقلاب را حاصل نیت پاك شهدا و ایثارگران و در راس آنها امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری عنوان كرد.

وی با بیان اینكه در عین حال مشكلاتی در كشور وجود دارد، افزود: این مشكلات در كشوری كه از سال 59 زیر تحریم قرا گرفته طبیعی است در عین اینكه برخی افراد هم آنگونه كه باید درست كار نمی كنند.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.