اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 15 تير 1391 / کد مطلب: 2940 / نظرات: 0


جشن بزرگ ميلاد در شهرستان داورزن برگزار شد


جشن بزرگ ميلاد در شهرستان داورزن برگزار شد  همزمان باشب ولادت حضرت مهدی (عج) ، جشن بزرگ میلاد با همت مردم شهرستان داورزن با نیت سلامتی و ظهور امام زمان (عج) برگزار شد.
  
 
به گزارش سبزوار پيام به نقل داورزن شناسي  ،دراین مراسم كه با شركت جمع زیادی از مردم مومن و ولایت مدار این شهرستان در شهر داورزن برگزارشد، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ذكر مولودی خوانی و مداحی پرداختند.

مردم ولایی و متدین شهر داورزن از چند روز پیش به استقبال این میلاد مسعود رفته اند و با آذین بندی و چراغانی كوچه ها و خیابان های شهر را برای برگزاری جشن میلاد مولا و سرور خود حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مهیا كردند.

هر كوچه و برزن این شهر پوشیده از پرچم هایی است كه مزین به نام مبارك حضرت ولی عصر (عج) شده و میادین و خیابان های اصلی و مركزی داورزن مملو از چراغ هایی است كه نور آن زینت بخش دیار سربداران در جشن میلاد نور دیده مومنان و منتظران فرج است.

هر یك از شهروندان داورزنی به سهم خود سردرب منازل ، مغازه ها ، ادارات ، مساجد و ... را چراغانی كرده و آذین بسته اند.

مردم همچنین ایستگاه های پذیرایی صلواتی برپا كرده و جشن هایی را در گوشه و كنار شهر تدارك دیده اند تا در میلاد امام منتظَر ، حضرت مهدی موعود (عج) سنگ تمام بگذارند.

همچنین در شب میلاد این امام همام در یكی ازایستگاههای صلواتی شهر پس از دعا و مولودی خوانی برای سلامتی وظهور آقا قربانی انجام پذیرفت و سپس همه در گلزار شهدا حاضر شدند.

داورزن یكی از شهرستان های تازه تاسیس است كه در غرب استان خراسان رضوی قرار دارد .داورزن پیش از این از توابع شهرستان سبزوار بوده است .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.