اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 14 تير 1391 / کد مطلب: 2929 / نظرات: 0


ششتمدی ها با اجرای هفت برنامه ولادت یوسف فاطمه را جشن می گیرند


حسین پور/همزمان با فرارسیدن ماه تمام عید شعبان ششتمد نیز حال و هوی خاصی به خود گرفته بود و اوج این شادی و نشاط امروز و فردا نمایان خواهد شد.
هیئتهای مذهبی و گروه های هنری امروز و فردا با برنامه های متعدد فرهنگی و هنری میلاد یگانه منجی عالم بشریت را در سطح شهر ششتمد جشن خواهند گرفت.
نخستین برنامه امروز از ساعت پنج بعدازظهر به همت بالغ بر 100نفر از دانش آموزان شجره طیبه صالحین ششتمد برگزار خواهد شد و این دانش آموزان با قرائت سرودهایی در وصف امام زمان خیابانهای سطح شهر ششتمد را معطر خواهند کرد.
این مراسم از مسجد صاحب الزمان آغاز خواهد شد و با صرف شام و شرکت در جشن میلاد پایان خواهد یافت.
دومین برنامه میلاد امام زمان مسابقه تزئین درب منازل درسطح شهر ششتمد می باشد که به همت گروه هنری بانوی مهر برگزار شده و به نفرات برتر هدایای اهدا می شود و بسیاری از بانوان ششتمدی در این مراسم هنری شرکت کرده اند.
سومین برنامه برگزاری جشن توسط هیئت مذهبی جواد الائمه با همکاری ساکنین خیابان ولی عصر(عج) در این خیابان می باشد .
چهارمین برنامه امشب و بعد از نماز مغرب و عشاء در آرامگاه بیهقی برگزار خواهد شد که اختصاص به برنامه های متنوع مذهبی و هنری دارد که به همت هیئت محبین اهل بیت ششتمد با همکاری هیئت عاشقان ثارالله برگزار خواهد شد.
پنجمین برنامه برپائی ایستگاه صلواتی با همکاری پایگاههای بسیج سطح شهر ششتمد طی امروز و فردا خواهد بود که از مسافران و گردشگران پذیرائی خواهد شد.
ششمین برنامه در سالن ورزشی ناحیه بسیج ششتمد برگزار خواهد شد و عمده برنامه آن برگزاری مسابقه و مولودی خوانی خواهد بود.
هفتمین برنامه و پایان بخش برنامه های میلاد امام زمان (عج) در ششتمد در مکانی ماندگار که توسط پدر شهید والامقام محمود شعبانی پایه گذاری شده یعنی بیت المهدی برگزار خواهد شد.
این مکان که در حاشیه خیابان مهر ششتمد واقع شده است توسط پدر شهید وقف امام زمان شده و تا زمان ظهور حضرتش برنامه های قرآنی توسط اداره آموزش و پرورش در آن اجرا خواهد شد و همه ساله تا جشن ظهور جشن میلاد به همت معاونت پرورشی اداره آموزش وپرورش و خانواده شهید در این مکان معنوی برگزار می شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.