اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 12 تير 1391 / کد مطلب: 2914 / نظرات: 2

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار:


مجموعه 15 هزار نفری سال آتي بهره برداری می شود


مجموعه 15 هزار نفری سال آتي  بهره برداری می شود معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: مجموعه ورزشی 15 هزار نفری شهرستان تا خرداد ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.
  
 
به گزارش سبزوار پیام به نقل از  ایرنا ، ' مهندس قاسم شعبانی عطار' روز دوشنبه در 'دومین همایش جوان برتر شهرستان سبزوار' افزود: احداث یك سالن ورزشی هفت هزار نفری در سبزوار نیز در سفر چهارم رییس جمهوری به استان خراسان رضوی مصوب شد.

وی از رییس جمهوری به جهت عنایت به شهرستان ها و مناطق كمتر توسعه یافته تشكر كرد و گفت: اگر مجموعه ورزشی 15 هزار نفری شهرستان در این سفر مصوب نمی شد امیدی به بهره برداری از آن تا چهار یا پنج سال آینده نبود كه خوشبختانه هم اكنون كارگاه آن به طور جدی فعال است.

وی همچنین از اقدام برای فراهم كردن فضای مورد نیاز مركز رشد علم و فناوری سبزوار به عنوان مصوبه باقیمانده از سفرهای قبل رییس جمهوری خبر داد و گفت: فراهم كردن این فضا برعهده ما قرار گرفته است.

وی با بیان اینكه دانشگاه حكیم سبزواری اقدامات خوبی در مورد مجوز و تامین منابع و امكانات انجام داده است ، افزود: این مركز محل مناسبی برای پویایی استعدادها و به فعلیت رساندن استعدادهای بالقوه موجود در شهرستان است.

نماینده عالی دولت در سبزوار با بیان اینكه امروز چشم امید استكبار جهانی ، به زانو درآوردن ملت ایران با اعمال تحریم ها و فشارها است، افزود: اما مردم ما این تحریم ها ، مشكلات و گرانی ها را تحمل كرده و در مقابل استكبار تسلیم نمی شوند.

وی ملت ایران را ولایی ، پیرو خط ولایت و رسول ا... و مولای متقیان حضرت علی (ع) دانست و افزود: استكبار جهانی به طور قطع در این مرحله نیز شكست مذبوحانه را تجربه خواهد كرد.

وی همچنین میلاد حضرت علی اكبر (ع) و روز جوان را به جوانان ولایی و غیرتمند ایران اسلامی و سبزوار تبریك گفت و اظهار داشت: جوانان ما امروز از نظر ایمان و تدین با هیچ دوره ای از دوران انقلاب اسلامی و پیش از آن قابل مقایسه نیستند.

فرماندار سبزوار حضور گسترده جوانان در مراسم اعتكاف را خاطر نشان كرد و افزود: امروز اكثریت زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) جوانان و نوجوان اعم از دختر و پسر هستند كه شاید برداشت از وضعیت ظاهری برخی آنها در جامعه این باشد كه چندان اهل دین و محبت به اهل بیت (ع) نیستند.

نماینده عالی دولت در سبزوار جوانان را سرمایه های اصلی نظام نه تنها در كشور ما كه در همه جهان معرفی كرد و افزود: جوانان نقش بی بدیل ، موثر و سازنده ای در جریان حكومت و دولت دارند.

وی اظهار داشت: جوانان كشورمان در دوران قبل از انقلاب اسلامی ، در روند پیروزی انقلاب ، دوران سازندگی ، دوران دفاع مقدس ، پس از جنگ تحمیلی ، در جریان 18 تیر و طراحی دشمنان برای براندازی نظام ، پس از انتخابات دهم رییس جمهوری و حماسه 9 دی و ... اكثریت مردمی را تشكیل دادند كه به ندای بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری لبیك گفتند.

وی با بیان اینكه امروز هم استكبار جهانی مردم و كشور ما را به سادگی رها نمی كند و با به راه انداختن جنگ نرم و فرهنگی به دنبال بی هویت كردن جوانان است، افزود: در عین حال در هیچ دوره ای جوانان و نوجوانان ما چنین علاقمند به دین و اسلام نبوده اند و این وضعیت قابل توجه و خوبی است.

وی در بخشی از سخنانش تبدیل پنج بخش سبزوار به شهرستان را از خدمات خوب در حوزه این شهرستان در شش سال اخیر دانست و این مهم را در توسعه و سازندگی و امكانات و منابع دارای تاثیر بسزایی عنوان كرد.

فرماندار سبزوار اضافه كرد: همچنین این شهرستان در سال مالی گذشته (از ابتدای فروردین سال قبل تا پایان تیر امسال) موفق به هزینه یك هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی در بخش های مختلف شد.

در پایان این همایش كه با حضور شماری از مدیران ادارات دولتی و نیروهای جوان این اداره ها و دانشگاه ها برگزار شد با اهدای جوایزی از جوانان نمونه ، مدیران و اساتید برتر جوان شهرستان سبزوار قدر دانی شد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


عبدالله
وقتی پاراسال وزیر ورزش سفر کرد گفته بود اردیبهشت 91 از کاسه استادیوم بهره برداری میشه ، و 22 بهمن 91 از کل استادیوم بهره برداری خواهد شد، حالا باز 4 ماه وعده رو به تأخیر انداختن ! آخه چرا ؟
چرا همون بهمن بهره برداری نشه؟ سبزوار با این همه ورزشکار و موفقیت های ورزشی !!!