اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 19 فروردين 1390 / کد مطلب: 29 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار :


مسوولان باید برای احداث کشتارگاه صنعتی دام سبزوار تلاش کنند


مسوولان باید برای احداث کشتارگاه صنعتی دام سبزوار تلاش کنند

امام جمعه سبزوار ازعدم  تخصیص اعتبار و تاخیر  احداث کشتارگاه صنعتی دام در این شهرستان ابراز ناخرسندی کرد.

  حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های  نماز جمعه این هفته  سبزوار افزود: وجود کشتارگاه  صنعتی فراهم کننده غذای پاک و حلال برای شهروندان است و باید برای احداث سریعتر آن کمک شود.

 وی  همچنین با انتقاد از عدم تحقق برخی وعده های مسوولان در رابطه با رفع مشکلات  کشتارگاه سنتی سبزوار گفت: طبق آخرین توافق صورت گرفته در روز گذشته ، مسوولان برای رعایت کامل ذبح شرعی دام های سنگین در کشتارگاه فعلی شهرستان قول مساعد داده اند.

 وی اضافه کرد: کشتارگاه سنتی سبزوار عمرش به پایان رسیده و در حال حاضر به ویژه در کشتاز دام های سنگین شتر و گاو جهات بهداشتی کاملا در آن رعایت نمی شود.

  خطیب جمعه سبزوار در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قیام های مردمی منطقه و فتنه های موجود ، اولین عامل فتنه را استکبار جهانی ، آمریکا ، انگلیس و حامیان آن و در مرحله بعد وهابیان به عنوان خوارج قرن 12 ذکر کرد .

 وی اضافه کرد: یکی از عوامل ظلم و جنایات مرتکب شده نسبت به مردم بحرین شیعه بودن بیش از 70 درصد مردم این کشور است.

 حجت الاسلام ابراهیمی همچنین به مناسبت 20 فروردین ماه سالروز قطع رابطه کشورمان با آمریکا گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان متعهد و انقلابی  دو عامل مایوس شدن آمریکا از جمهوری اسلامی ایران است.

 امام جمعه سبزوار ضمن گرامیداشت  21 فروردین ماه سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) گفت: این نهاد باید توسط افراد برخوردار از امکانات مالی  کمک شود.

 وی بخشی از دستاوردها و خدمات این بنیاد را برشمرد و آن را از صدقات جاریه و برکات مستمر امام راحل معرفی کرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.