اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 8 تير 1391 / کد مطلب: 2872 / نظرات: 0


اردوهای دانش اموزی یکی از راههای تقدیر از دانش اموزان است


سرپرست اداره آموزش وپرورش منطقه داورزن گفت : اردوهای دانش اموزی یکی از راههای تقدیر و تشکر از دانش اموزان ساعی و تلاشگر در طول سال تحصیلی است .

محمد علی صادقی شکیب در جمع اعضای شورای آموزش وپرورش با بیان این مطلب افزود :  حضور دانش اموزان در اردوهای فرهنگی تفریحی علاوه بر ایجاد محیطی شاد و مفرح برای آنها برای زندگی اجتماعی نیز آماده می شوند

وی با اشاره به برپایی کلاسهای اوقات فراغت در سطح بخش تصریح کرد: این اداره با همکاری ادارات اوقاف و امور خیریه و جهاد کشاورزی بخش و دهیاری  روستاها برای جلوگیری از موازی کاری اقدام  به برپایی کلاسهای اوقات فراغت کرده است .

وی تاکید کرد :با توجه به وجود بقاع متبرکه فراوان در سطح منطقه و مناطق ییلاقی مناسب امکان برگزاری ارودهای یک روزه برای شرکت کنندگان در کلاسهای اوقات فراغت فراهم شده است .

وی همچنین بازدید شرکت کنندگان در کلاسهای اوقات فراغت  از توانمندیهای منطقه را خاطر نشان شد و گفت: وجود آثار باستانی قبل و بعد از اسلام و همچنین توانمدیهای کشاورزی منطقه برای دانش اموزان جالب خواهد بود.

وی در ادامه استفاده از مربیان بومی برای کلاهای اوقات فراغت را خاطر نشان شد و گفت : یا توجه به کمبود اعتبارات و همچنین جلوگیری از برخی هزینه ها بیشتر مربیان در کلاسهای اوقات فراغت از افراد بومی استفاده شده است .

بخشدار داورزن نیز در این جلسه با اشاره به اختصاص اعتبارات مناسب برای طرح هجرت گفت: طی بازدیدی که یا مسئولان بسیج از روستاهای مجری طرح هجرت  داشته ایم بر اجرای دقیق و با کیفیت تاکید شده است .

عباس شم آبادی  با اشاره به اجرای طرحهای عمرانی در سطح روستاهای بخش گفت: اجرای دیوار کشی مدارس – رنگ آمیزی و نقاشی – سیمان کاری – محوطه سازی – آبیاری قطره ای و دیوار نویسی مدارس و مساجد را از اولویتهای کاری می توان نام برد.

معاون پرورشی و تندرسی اداره آموزش وپرورش داورزن نیز در سخنانی با اشاره به تشکیل 13 پایگاه اوقات فراغت در منطقه گقت: در اجرای این طرح 120 نفر به عنوان عوامل اجرایی و مربی  بیش از 1800 دانش آموز را با هنرهای گلدوزی- سفالگری- کلاسهای ورزشی – احکام – مداحی – قرآن و کلاسهای زبان خارجی آشنا خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین هادی ذاکری با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی – هنری تصریح کرد : خوشبختانه شاهد درخشش12نفر دانش اموز در رشته های مختلف فرهنگی وهنری و علمی بوده ایم .

وی همچنین با اشاره به اجرای کلاسهای قران از ابتدای سال تحصیلی جدید خاطر نشان کرد:  امسال 6 مدرسه قرآنی با توجه به اولویتهای اعلام شده در این منطقه تاسیس خواهد شد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.