اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 8 تير 1391 / کد مطلب: 2862 / نظرات: 0


تقدیر ویژه ی مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوی از مدیرفرهنگی دانشگاه حکیم سبزواري



گرچه بیش از1ماه واندی از جشنواره تئاتر تک رضوی میگذرد اما این کار هم مثل بقیه ی فعالیت های ماندگار تا عمر باقی است برسر زبان ها و اذهان،باقی خواهد ماند.

جشنواره تئاتر تک بی شک یکی از بی سابقه ترین جشنواره های مثال زدنی در کارنامه ی فرهنگی شهرستان خواهد بود که حضور بسیاری از هنرمندان ایران را از نزدیک لمس کرد.

بنابرهمین اتفاق شگرف،دبیرجشنواره ی بین المللی امام رضا(ع)،جناب آقای سیدجواد جعفری پیام تقدیری خطاب به دبیر جشنواره و مدیر فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری ارسال نموده اند:

جناب آقای نوراله رضوی،دبیرمحترم جشنواره و مدیر فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری

سلام علیکم

احتراماً جا دارد براین نکته تاکید شود که عمل صالح فرصتی است که از ناحیه ی خداوند متعال فقط به بندگان برگزیده اش نصیب و روزی می شود برگزاری جشنواره دانشجویی تئاتر رضوی (تک بازیگر) با محوریت مناظرات امام رضا(ع) فرصتی بود که تمام نشد اما آثار خیروبرکات آن باقیات صالحات دست اندرکاران است آنچه که ماند تلاش هایی بود که به قصد قربت خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر(عج) وبا لطف و عنایت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به سرانجام رسید از این رو گوارا باد برشما این عمل خیر.

ومبارک باشد.توشه ای که از این بابت برای دنیا وآخرت خود فراهم ساخته اید به سهم خود کوشش های جنابعالی و دست اندرکاران را ارج گذاری می نمایم به امید قبولی به درگاه خداوند متعال.

                                                           سیدجوادجعفری

                                                  دبیرجشنواره بین المللی امام رضا(ع)





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.