اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 23 مرداد 1390 / کد مطلب: 283 / نظرات: 0

مدير عامل شركت آب و فاضلاب سبزوار:


بيش از 20 هزار متر شبكه فاضلاب طي چهار ماه امسال در سبزوار اجرا شد


بيش از 20 هزار متر شبكه فاضلاب طي چهار ماه امسال در سبزوار اجرا شد

 رييس هيات مديره و مدير عامل شركت آب و فاضلاب سبزوار از اجراي 20 هزار و 185 متر شبكه فاضلاب در چهار ماهه اول امسال در اين شهر خبر داد. 
مهندس 'محمد رضا آغشته ' روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا گفت : هزينه اين پروژه از محل اعتبارات طرحهاي عمراني ، تسهيلات بانك ملت و اعتبارات مسكن مهر تامين شده است.
وي اجراي شبكه فاضلاب امسال سبزوار را در مناطقي از جمله شهيد باهنر ( چهل متري دوم ) ، خيابان رازي ( شمال شهر )، شهرك صنعتي و ناوي (جنوب شهر ) و به صورت پراكنده در ساير قسمت هاي داخل شهر ذكر كرد.
وي اضافه كرد: اجراي شبكه فاضلاب در چهار ماه اول امسال در سبزوار بيش از مجموع اجراي شبكه در سال هاي 86 و87 و همچنين بيش از عملكرد سال 88 است.
وي اين اقدام را حاصل حمايت هاي معاون استاندار و فرماندار و نمايندگان مردم اين شهرستان در مجلس شوراي اسلامي ، مدير عامل شركت آبفاي استان و تلاش مضاعف همكاران در شركت سبزوار عنوان كرد.
مهندس آغشته پيش بيني كرد كه در صورت تامين اعتبارات مورد نياز تا پايان سال جاري حدود 60 كيلومتر شبكه جمع آوري فاضلاب اجرا و به بهره برداري برسد.
وي با اشاره به اجراي حدود 320 كيلومتر شبكه فاضلاب در سبزوار تا كنون گفت:اجراي حدود 110 كيلومتر ديگر از شبكه در مناطق داراي طرح فاضلاب در اين شهر باقي مانده است و تاكنون 42 هزار انشعاب فاضلاب در سبزوار نصب شده است .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.