اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 3 تير 1391 / کد مطلب: 2822 / نظرات: 0

بخشدار روداب :


نزدیك 80 درصدجاده های خاكی روستایی روداب نیاز به بازسازی دارد


نزدیك 80 درصدجاده های خاكی روستایی روداب نیاز به بازسازی دارد  بخشدار روداب سبزوار گفت: نزدیك 80 درصد جاده های خاكی روستایی این بخش در سیل چهارشنبه گذشته تخریب شده و نیاز به بازسازی دارد.
  
 
' محمود شم آبادی' روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:بارندگی شدید چهارشنبه هفته گذشته موجب جاری شدن سیل در بیشتر نقاط این بخش شد كه كانون سیل در پنج روستای اجنورد ، دارین ، بجدن ، اریان و مظفرآباد بود.

وی ادامه داد: این سیل موجب وارد آمدن خسارت 75 تا 85 درصدی به محصولات كشاورزی این روستاها و روستاهای دروك ، دامرود ، تسبند و ملوند هم شد.

وی با بیان اینكه سیل و بارندگی این روز در مجموع به مزارع گندم ، جو و پنبه سطح بخش خسارت وارد كرد افزود: سیل چهارشنبه گذشته بیشترین خسارت را به روستای دارین روداب وارد كرد.

وی تلف شدن 100 راس گوسفند ، وارد شدن خسارت شدید به محصولات كشاورزی و ایجاد مشكل در سه حلقه چاه را از جمله خسارات وارده به اهالی روستای دارین این بخش ذكر كرد.

این مسوول بیان كرد: تخریب نزدیك به 30 هزار متر لوله های آبیاری قطره ای ، ریزش قنوات ، افتادن چند تیر برق و مشكلات مخابراتی از جمله دیگر خسارات وارد شده به این بخش بود.

وی افزود: برق چند روستای پایین بخش كه در این حادثه دچار قطعی برق بودند با اقدام سریع اتفاقات برق شهرستان وصل شد كه جای تشكر دارد.

وی به برطرف شدن مشكل انسداد مسیر روستای كلاوشك به دارین با تلاش نیروهای راهسازی شهرستان و نیز رفع مشكل مخابرات در برخی روستاهای بخش هم اشاره و از مسوولان و نیروهای ذیربط قدردانی كرد.

مجموع راه های خاكی بخش روداب سبزوار 357 كیلومتر است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.