اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 1 تير 1391 / کد مطلب: 2810 / نظرات: 0


بخشدار ششتمد از ستاد حوادث سبزوار و استان درخواست استمداد كرد


بخشدار ششتمد از ستاد حوادث سبزوار و استان درخواست استمداد كرد حسین پور/ بخشدارششتمد از مسئولین ستاد حوادث غیرمترقبه سبزوار و استان جهت رفع مشکلات مردم روستاهای ربع شامات و شامکان استمداد طلبید.
ترمئی گفت: بارش نزولات آسمانی در اولین شب تابستان خسارات سنگین مالی در سطح روستاهای شهرستان ششتمد به جای گذاشته است که عمده خسارتها در روستاهای دهستانهای ربع شامات و شامکان می باشد.
وی افزود: اولین گزارشات صبح امروز در اختیار مسئولین امر و جراید گذاشته شد و تا ظهر امروز گزارشات و بازدیدهای اینجانب از سطح روستاهای دهستان ربع شامات حکایت از تخریب 80 درصد اراضی کشاورزی منطقه را دارد.
بخشدار ششتمد افزود: برای 10خانواده در حوالی روستای ابراهیم آباد توسط جمعیت هلال احمر اسکان موقت مهیا شده که برآورد می شود حداقل برای 20خانواده در روستای خرسف و همچنین بهمین تعداد در سایر روستاهای دهستان ربع شامات مهیا کردن اسکان موقت ضروری باشد.
وی گفت: آب شرب روستای بیروت قطع شده و مردم برای تأمین آب شرب با مشکل مواجه هستند و خوشبختانه در حال حضار مشکل قطع برق در روستاهای منطقه نداریم و با پیگیری بعمل آمده مشکل قطع برق روستاها طی اولین ساعت مرتفع شده است.
بخشدار ششتمد اضافه کرد: قنات روستای کلاته تیرکمان مسدود شده و به بند خاکی روستای دهنو نیز آسیب جدی وارده شده است.
وی ادامه داد: از مسئولان ستاد حوادث سبزوار و استان انتظار داریم تا با کمکهای بلاعوض خود مردم مستضعف منطقه را که منازلشان تخریب شده و یا 100% محصولات کشاورزی آنها از بین رفته یاری نمایند.
ترمئی گفت: گشت هوائی جمعیت هلال احمر نیز از منطقه بازدید و نسبت به برآورد خسارات اقدام کرده است.
بخشدار ششتمد گفت: فعلاً راههای ارتباطی سطح شهرستان باز است ولی در برخی نقاط بدلیل وجود گل و لای تردد با مشکل اندکی مواجه است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.