اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 23 مرداد 1390 / کد مطلب: 281 / نظرات: 0

يك مسوول :


متخلفان در سبزوار بيش از 120 ميليون و 701 هزار ريال جريمه شدند


متخلفان در سبزوار بيش از 120 ميليون و 701 هزار ريال جريمه شدند
 رييس اداره تعزيرات حكومتي و شعبه اول بدوي سبزوار از جريمه نقدي بيش از 120 ميليون و 701 هزار ريال براي واحدهاي صنفي متخلف در اين شهرستان خبر داد . 
' اسحاق سويزي ' روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با اشاره به طرح ويژه نظارت تابستان در اين شهرستان گفت : اين ميزان جزاي نقدي براي 335 فقره پرونده مختومه در ماه هاي تير و مردادماه امسال بوده است.
وي افزود : مجموع شكايات و گزارشات وارده به اين اداره در طرح ويژه نظارتي تابستان 359 فقره بوده كه از اين ميزان 335 فقره پرونده مختومه شده است.
وي گزارشات و شكايات وارده به شعبه اول اين اداره در بخش كالا و خدمات در دو ماه نخست تابستان امسال را 293 فقره ، آمار پرونده مختومه را 290 فقره و ميزان محكوميت صادره در اين مدت را بيش از 108 ميليون و 881 هزار ريال عنوان كرد.
اين مسوول آمار پرونده هاي وارده شعبه اول اين اداره در بخش بهداشتي در اين مدت را هم شامل 66 فقره و پرونده هاي مختومه را 45 فقره پرونده عنوان كرد و گفت :ميزان محكوميت صادره در اين مدت 11 ميليون و 820 هزار ريال بوده است .
رييس اداره تعزيرات حكومتي سبزوار ايجاد و راه اندازي گشت مشترك با شبكه دامپزشكي اين شهرستان براي بازديد از رستوران هاي داخل و بين شهري و واحدهاي عرضه كننده مواد پروتئيني و توقيف مقدار قابل توجهي از مواد پروتئيني غيرقابل مصرف و ايجاد و راه انداري گشت مشترك با بازرسان مجمع امور صنفي را از جمله اقدامات طرح ويژه نظارتي تابستان عنوان كرد.
' سويزي ' ايجاد و راه اندازي شعبه سيار در شهرستان هاي جوين ، جغتاي و خوشاب براي برخورد سريع و قاطع با متخلفان عرصه اقتصادي، همكاري با تاكسيراني سبزوار براي برخورد با رانندگان خاطي در مورد عدم استفاده از تاكسيمتر و حضور فعال در نمايشگاه ويژه ماه مبارك رمضان براي جلوگيري از سوء استفاده احتمالي افراد سودجو را از ديگر اقدامات طرح ويژه نظارتي تابستان اين اداره عنوان كرد.
وي به ايجاد و راه اندازي گشت مشترك با بازرسان شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه سبزوار نيز به عنوان يكي از اقدامات انجام شده در تابستان اشاره كرد و گفت : اين اقدام منجر به توقيف مقاديري كارت سوخت شد كه پرونده متهمان در حال رسيدگي است.
وي در حوزه عرضه و واحدهاي صنفي به ايجاد گشت مشترك با بازرسان دخانيات و مجمع امور صنفي سبزوار جهت جمع آوري و توقيف سيگار و تنباكوي قاچاق نيز اشاره كرد




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.