اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 1 تير 1391 / کد مطلب: 2809 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار :


در مدیریت سالن های ورزشی بخش خصوصی به اداره ورزش و جوانان اختیار داده شود


در مدیریت سالن های ورزشی بخش خصوصی به اداره ورزش و جوانان اختیار داده شود  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار خواستار واگذاری اختیارات در مدیریت سالن های ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی به مسوول اداره ورزش و جوانان شهرستان شد.
  
 
به گزارش ایرنا ، مهندس 'قاسم شعبانی عطار'  در جمع شماری از مسوولان افزود: با اینكه سالن های ورزشی در اختیار اشخاص و بخش خصوصی قرار داده می شود، مسوول اداره ورزش و جوانان شهرستان هم باید اختیار و قدرت مدیریت بر این سالن ها را داشته باشد.

وی با بیان اینكه واگذاری سالن های ورزشی به بخش خصوصی از یك جهت مورد قبول است ، اضافه كرد: طبیعی است بخش خصوصی در این مقوله به دنبال منافع خود باشد كه این امر محدودیت هایی در استفاده از آنها ایجاد می كند.

وی خطاب به اداره كل ورزش و جوانان استان ابراز امیدواری كرد این مورد به طور كلی موردتجدید نظر قرار گرفته و نظر مدیریت شهرستان تامین شود.

وی خواستار تمهیداتی برای استفاده آسان تر قشر ضعیف و همچنین هیات های ورزشی سبزوار از سالن های سطح شهرستان با توجه به واگذاری آنها به بخش خصوصی هم شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان سبزوار هم اظهار داشت: برای استفاده ارگان های دولتی از سالن های ورزشی بخش خصوصی ، قیمت حداقلی در نظر گرفته است و امكانی فراهم شده تا حتی قشر ضعیف نیز امكان استفاده از آن را داشته باشند.

' مجید نصراله زاده' اضافه كرد: سالن های ورزشی واگذار شده به بخش خصوصی با یك دوم قیمت در اختیار هیات های ورزشی قرار می گیرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.