اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 31 خرداد 1391 / کد مطلب: 2801 / نظرات: 0

سبحانی فردرجلسه شورای اداری جوین :


تمامی روستا های بالای ۱۰۰ خانوار تا پایان سال ۹۲گاز رساني مي شوند


تمامی روستا های بالای ۱۰۰ خانوار تا پایان سال ۹۲گاز رساني مي شوند جلسه شورای اداری شهرستان جوین با حضور سبحانی فر نماینده مردم شهرستانهای سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، امام جمعه و مسئولین ادارات شهرستان در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
به گزارش نسیم جوین،نماینده مردم شهرستان های سبزوار و جوین وجغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گاز رسانی به کلیه روستا های بالای ۱۰۰ خانوار تا پایان سال ۹۲انجام می شود، گفت: ما نماینده مردم بوده و شما مسوولین نیز به عنوان نماینده دولت در خدمت به مردم هستید . سبحانی فر تصریح نمود: تقاضای ما از شما برادران مسول ، کار و تلاش در جهت رضایتمندی مردم است . زیرا که اگر بتوانید به این امر تحقق بدهید در واقع رضایت خداوند و رهبری را فراهم نموده اید
وی با انتقاد از کسانی که کار نماینده را در شهرستان های کوچک در حد عزل و نصب می دانند، گفت: همانگونه که اطلاع دارید وظیفه اصلی نماینده – قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون است . و دخالت در عزل و نصب ها نیز در راستای همین وظیفه اصلی محقق می شود.
این نماینده با بیان اینکه اگر مسئولی در انجام کارهای خود کوتاهی نماید ، ما در وهله اول به مافوق آن مسوول تذکر داده ودر صورت لزوم تا حد سوال از وزیر پیش خواهیم رفت.

سبحانی فر با اشاره به پتانسیل های خوب منطقه جوین افزود: شرکت جمکو ، مجتمع فولاد و پروژه اسید سیتریک و بقیه صنایع موجود در این شهرستان، به عنوان صنایع مادری هستند که می توانند شغل های پایداری را ایجاد کننند و برای همین باید عزم جهاد گونه ای داشته باشیم تا بتوانیم این صنایع را توسعه ببخشیم.

وی در ادامه سخنان خود، از پیگیری های لازم جهت تشکیل دانشکده پرستاری و مامایی و همچنین تاسیس هنرستان کشاورزی در شهرستان خبر داد و گفت: انشاء ا… به زودی شاهد شروع عملیات اجرایی این پروژه ها در این شهرستان خواهیم بود.

فرماندار شهرستان جوین نیز ضمن تشکر از حضور این نماینده مجلس در جلسه شورای اداری جوین گفت: تمامی تقاضا های مردم و مسولین از هیات دولت در سفر اخیر رئیس جمهور به این شهرستان ، به تصویب رسیده است و هم اکنون بعضی از آن مصوبات در حال اجرا می باشد که نمونه آن، آماده شدن مراحل ساخت مصلی شهرستان و دروازه ولایت و مرمت آثار باستانی شهرستان می باشد .

فرماندار شهرستان جوین با بیان اینکه وام های طرح توسعه بخش کشاورزی ، فقط به جوانان بیکار فارغ التحصیل در بخش کشاورزی و آنهم با ایجاد تعاونی قابل واگذاری می باشد، گفت: هم اکنون ۹۰۰ هکتار از اراضی قابل واگذاری منابع طبیعی در این شهرستان ، مورد مطالعه قرار گرفته است که بزودی واگذار خواهد شد .

وی خاطر نشان نمود: یکی از مصوبات خوب سفر ریاست محترم جمهور به شهرستان جوین تاسیس دانشکده مامایی و پرستاری بوده است ودر صورت توافق خیرین و بزرگان شهرستان، بیمارستان قمر بنی هاشم (ع) شهر نقاب به داخل شهر انتقال یافته و دانشکده پرستاری وما ما یی در محل بیمارستان تاسیس می گردد، تا بیماران دسترسی آسانی به بیمارستان داشته باشند .

 
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.