اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..


اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 31 خرداد 1391 / کد مطلب: 2790 / نظرات: 1

رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه ششتمد:


آموزش و پرورش ششتمد براي اجرای نظام آموزشی جدید آمادگي دارد


آموزش و پرورش ششتمد براي اجرای نظام آموزشی جدید آمادگي دارد حسين پور/رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه ششتمد گفت: مجموعه آموزش و پرورش ششتمد آمادگی کامل در جهت اجرای نظام آموزشی 3ـ3ـ6 را دارد.
به گزارش سبزوار پيام ، مهدي ترمئی افزود: هر چند با توجه به تغییرات در پایه های تحصیلی در برخی از مدارس با کمبود فضای آموزشی مناسب مواجه هستیم اما تمام توان شهرستان را به کار خواهیم بست تا حداقل مشکلات موجود نیز برطرف گردد.
بخشدار ششتمد ادامه داد: از سازمان آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز درخواست داریم با توجه به عنایت خاص رئیس جمهور به ششتمد و ارتقاء این بخش به شهرستان ، نسبت به مقدمات ارتقاء سطح اداره آموزش و پرورش ششتمد اقدام كند.
وی ادامه داد: با ارتقاء سطح اداره آموزش و پرورش و افزایش تعداد پست های سازمانی ، دانش آموزان و مردم شهرستان جدید ششتمد از خدمات آموزشی و پرورشی بیشتری بهره مند می گردند.
رئیس شورای آموزش و پرورش ششتمد گفت: با توجه به ارتقاء ششتمد و لزوم نگاه ویژه به این منطقه انتظار داریم با مدیریت عالی مدیران نوسازی استان حداقل مشکلات فضاهای آموزشی ششتمد نیز برطرف گردد.
در این جلسه با نگاهی ویژه و به منظور غنی سازی اوقات فراغت برنامه های ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش ششتمد تعیین و اعلام گردید.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.