اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 29 خرداد 1391 / کد مطلب: 2781 / نظرات: 0


ساختمان امام جمعه داورزن افتتاح شد


ساختمان امام جمعه داورزن افتتاح شد

داورزن شناسي /حجه الاسلام معادی با تبریک وگرامیداشت مبعث پیامبر اکرم (ص) گفت:خداوند پیامبر را در جامعه ای برانگیخت که جاهلیت ، دختر کشی،بت پرست و... تمام آن را فرا گرفته بود .و پیامبر مبعوث شد و چنان آن را مدیریت نمود که گسترش دین و فرهنگ آن بی نهایت گردید.

ریاست شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان در مراسم افتتاحییه دفتر امام  جمعه شهرستان داورزن به دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره نمود که فرمودند:بعثت دیگری اتفاق افتاده عین همان بعثت با یک تفاوت،در بعثت  دیروز برانگیخته شدن ورسالت پیامبر بود ولی اکنون برانگیخته شدن در راستای همان بعثت است.

وی گفت :انقلابهایی که در منطقه اتفاق می افتد همه اسلامی ،ضد استکباری،و مردمی است . وانقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت آیت ا...خامنه ای هر روز قدرت امریکا را بیشتر تحلیل می برد.

حجه الاسلام والمسلمین محمود مداحی نیز با گزارشی اجمالی از 5 ماهه اخیر حضور خود در داورزن خبر داد و گفت:همکاری و هماهنگی با کمیته امداد امام (ره) داورزن در صرح ترویج زکات و 165 منبر در این مدت در تمام روستاهای بخش داورزن انجام گرفته است.

وی از تحویل و تکثیر حدود 10000 جلد کتاب خبر داد وهمکاری خوب و متقابل کمیته امداد و اموزش وپرورش وشهرداری داورزن و نیز درخواست از شهردار جدید داورزن برای احداث 4 پارک در 4 ورودی شهر و انتقال گورستان به خارج شهر  و برگزاری اردو های سیاحتی و زیارتی ستاد نماز جمعه خبر داد.

امام جمعه شهرستان داورزن گفت: براساس درخواست مردم در بحث ارتقا پیگیریهایی در ادامه پیگیریهای مسئولین انجام شد که در یکصدمین سفر ریاست جمهوری ارتقای داورزن به شهرستان ابلاغ گردید.

وی ابراز امیدواری کرد بتواند در آینده کلنگ زنی مصلی ،همکاری با اداره اوقاف جهت تعیین هیئت امنای جدید مساجد روستاها و آزاد سازی 300 متر زمین و ادامه سفر به 20روستای دیگر و دبدار با امام جمعه دیگر شهرستانها اقداماتی را انجام دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر داورزن نیز در این مراسم گفت:افتتاح این دفتر مدیون خیران و پدران شهیدان داورزنی است که بادارا بودن امتیاز آب وبرق و فنداسیون اهدا گردید.

 ساختمان دفتر امام جمعه داورزن به متراژ180 متر مربع  در دو طبقه ی 115 متری و به صورت اداری و مهمانسرا  با اختصاص اعتبارحدود 80 میلیون تومان توسط شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و همکاری  شورای شهر و شهرداری داورزن  ساخته شده است .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.