اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 29 خرداد 1391 / کد مطلب: 2776 / نظرات: 0


برگزاری مراسم سالگرد زنده یاد استاد دکتر علی شریعتی در روستای زادگاهش مزینان


برگزاری  مراسم سالگرد زنده یاد استاد دکتر علی شریعتی در روستای زادگاهش مزینان مراسم  سی و پنجمین سالگرد زنده یاد استاد دکتر علی شریعتی امروز  29 خرداد ماه در روستای زادگاهش مزینان از توابع داورزن برگزار می شود.
به گزارش سبزوار پیام  دبیر برگزاری این مراسم  گفت :همه ساله به همت شورای اسلامی و دهیاری روستای مزینان  این مراسم با حضور شخصیت های فرهنگی ودوستداران ایشان به طور خود جوش در این روستای برگزار می شود.
 محمد شریفی مزینانی برنامه های مراسم سی و پنجمین  سالگرد دکتر علی شریعتی در مزینان را تشریح کرد و افزود:  رونمایی از تندیس استاد محمد تقی شریعتی مزینانی (پدر دکتر علی شریعتی )در میدان ورودی مزینان و سخنرانی  دکتر احسان شریعتی (فرزند استاد علی شریعتی)  و مهندس شهاب الدین از جمله برنامه های این مراسم است .
وی همزمانی سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص) و سالگرد دکترشریعتی را خاطر نشان شد و گفت : اجرای برنامه های فرهنگی و قرائت اشعار در مدح پیامبر(ص)  سخنرانی و قرائت مقاله از جمله برنامه های این روز خواهد بود.
وی حضور چهره های فرهنگی و دانشجویی را در این مراسم  یاد آور شد و گفت : برنامه های جانبی از جمله نمایشگاه عکس و پوستر و محصولات فرهنگی از دیگر برنامه های این مراسم است .
وی همچنین حضور بر سر مزار شهدا و بازدید از کاروانسرای تاریخی مزینان و تندیس دکتر شریعتی  نیز در پایان مراسم صورت خواهد گرفت .
وی ابراز امیدواری کرد که پروژه فرهنگی دکتر شریعتی در مزینان که حدود 11 سال از ساخت آن می گذرد به بهره برداری برسد.
29 خرداد مصادف با سالگرد دکتر علی شریعتی است که همه ساله در محل زادگاهش روستای مزینان از توابع شهرستان داورزن یادبودی برپا می شود .
روستای مزینان در 5 کیلومتری شهر داورزن و در حدود 75 کیلومتری سبزوار قرار دارد.
 






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.