اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 28 خرداد 1391 / کد مطلب: 2772 / نظرات: 1

با حضور مسئولان محلي :


جایگاه سی ان جی داورزن بطور رسمی افتتاح شد


جایگاه سی ان جی داورزن بطور رسمی افتتاح شد جایگاه سی ان جی داورزن واقع بین دو محور رفت و برگشت سبزوار – شاهرود روز یکشنبه طی مراسمی با حضور مسوولان به طور رسمی افتتاح شد.   
مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار در این مراسم گفت : جایگاه سی ان جی داورزن باید به حالت مجتمع خدماتی در آید تا خدمات بیشتری به زائران علی ابن موسی الرضا (ع)ارائه کند.
"عیسی افتخاری " افزود : با توجه به قرار گرفتن این جایگاه در حاشیه محور بین المللی تهران- مشهد و تردد میلیون ها مسافر و زائر از آن می طلبد جایگاه داورزن ، وضعیت در خور شان مسافران و زائران داشته باشد.
وی یکی از اقدامات شایسته نظام جمهوری اسلامی را آینده نگری در موضوع تحریم فرآورده های نفتی عنوان کرد و گفت : هنر مردم و مسوولان در تبدیل تهدید ها به فرصت باعث پیشرفت کشور شده است .
وی با اشاره به وجود دو هزار جایگاه سی ان جی در کشور گفت : برای جایگاه سی ان جی داورزن بیش از 10 میلیارد ریال هزینه شده است .
وی در عین حال به نبود جایگاه در فاصله شهر داورزن تا شهر شاهرود اشاره کرد و گفت : وجود این جایگاه در داورزن غنیمتی است که مسافران و زائران به خوبی قدر آن را می دانند.
وی به اشتغال زایی هفت نفر از جوانان این شهر در جایگاه داورزن اشاره کرد و گفت : خوشبختانه این جایگاه با استفاده از بهترین امکانات موجود به بهره برداری رسیده و با شش نازل و سوخت رسانی یک هزار و 500 متر مکعب گاز در ساعت خدمات رسانی خواهد کرد.
امام جمعه داورزن نیز در سخنانی با تقدیر از مسئولان شهر داورزن برای راه اندازی جایگاه گفت: تلاش شبانه روزی شهرداری داورزن برای افتتاح این جایگاه قابل تقدیر بود.
حجت الاسلام و المسلمین "محمود مداحی " مردم ایران را انسانهای قدر شناس عنوان کردو گفت : مسئولان باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم بکار گیرند.
وی با اشاره به آیه قرآن که زمین محل آرامش انسانها قرار داده شده گفت : آرامش انسانها نیز در همین نعماتی است که برای رشد و بالندگی و رسیدن جامعه به سوی آبادانی فراهم شده است .
رئیس حوزه قضایی داورزن هم با اشاره به وضعیت خاص ورودی و خروجی جایگاه سی ان جی داورزن گفت : در کمتر جایگاهی در شهرستان سبزوار وردی وخروجی مناسبی همچون این جایگاه تعبیه شده است .
قاضی "جعفر صابری "در ادامه تصریح کرد: متاسفانه در بیشتر جایگاه های عرضه سوخت این ایمن سازی و رعایت نکات ایمنی برای حفظ جان مسافران و رانندگان رعایت نشده است .
وی از شهرستان داورزن به عنوان ورودی استان خراسان رضوی یاد کرد وگفت : جایگاه های عرضه سوخت و مجتمع های خدماتی این شهرستان باید در حد بسیار مطلوب و مورد رضایت زائران باشد.
شهردار شهر داورزن نیز ضمن تقدیر از مسئولان و همکاری انان در افتتاح این جایگاه گفت : باید نگاه مسئولان استان به داورزن به عنوان ورودی خراسان رضوی استانی و فرا استانی باشد.
"علی قاسمی" ضمن تقدیر از همکاری اداره راه و دادگاه عمومی داورزن در راه اندازی این جایگاه ،از مدیریت پخش فرآورده های نفتی شهرستان سبزوار خواست با توجه به حجم ترافیک محور و نبود جایگاه سی ان جی در فاصله 240 کیلومتری ،این جایگاه به طور کامل و با تمام ظرفیت به خدمات رسانی مشغول باشد.
ساخت جایگاه سی ان جی داورزن از سال 81 آغاز شده است که امروز به طور رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.
این جایگاه در پنج کیلومتری شهر داورزن واقع شده است . 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.