اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 28 خرداد 1391 / کد مطلب: 2767 / نظرات: 0

یك مسئول :


100 درصد اعتبارات عمرانی در بخش آب شهر سبزوار جذب شد


100 درصد اعتبارات عمرانی در بخش آب شهر سبزوار جذب شد  مسوول فنی اجرایی طرحهای آب شركت آب و فاضلاب سبزوار از جذب 100درصد اعتبارات عمرانی در بخش آب در دو ماه قبل از پایان سال مالی در این شهر خبرداد .
  
 
مهندس مهدی كریمی افزود: با همكاری ، هماهنگی و برنامه ریزی لازم و كار گروهی در حوزه های ستادی و این شركت امسال، دو ماه مانده به پایان سال مالی (31تیر) كل اعتبارات تخصیص یافته در بخش آب حدود 10 میلیارد ریال به طور كامل در این شهر جذب شد كه این مبلغ مربوط به طرحهای موجود در حوزه معاونت مهندسی و توسعه می باشد.

به گزارش روابط عمومی شركت آبفای خراسان رضوی، وی ادامه داد : این موضوع حاكی از نیاز شدید منابع مالی در بخش اجرایی آب است و مكاتبات و پیگیریهای زیادی صورت گرفته كه امید است با كمك مقامات كشوری و استانی شاهد تصویب اعتبارات شایسته برای این شهر باشیم .

این مسوول اظهار داشت : هم اكنون بیش از 70 كیلومتر شبكه گالوانیزه فرسوده دراین شهر وجود دارد و مبلغ مورد نیاز برای اصلاح این لوله ها و لوله های چدن ، پلی اتیلن ، انشعابات فرسوده و شیر آلاتی كه نیاز فوری دارند به بیش از 150 میلیارد ریال می رسد.

وی اضافه كرد : امیدواریم حداقل در سال 91با اختصاص 20میلیارد ریال جهت انجام اقدامات فوق گام موثردیگری در راه خدمت رسانی به همشهریان عزیز سبزواری برداشته شود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.