اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 خرداد 1391 / کد مطلب: 2764 / نظرات: 1

عضو کمیسیون امنیت ‏ملی مجلس:


وزارت اطلاعات با قدرت اقدامات خراب‏کارانه را خنثی می‏کند


وزارت اطلاعات با قدرت اقدامات خراب‏کارانه را خنثی می‏کند محمدرضا محسنی ثانی گفت: هر چند سرویس‏های جاسوسی غربی و صهیونیستی همه‏روزه علیه جمهوری اسلامی ایران و ارزش‏های انقلاب اسلامی دست به اقدامات خراب‏کارانه می‏زنند، اما وزارت اطلاعات ایران با پشتوانه نیروهای مخلص خود همه آنها را خنثی می‏کند. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‏وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با تشکر از اقدام وزارت اطلاعات در بازداشت عوامل ترور شهدای هسته‏ای، اخلاصی که در نیروهای اطلاعاتی ماست را سبب دست‏یابی این نیروها به موفقیت دانست.

نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اشراف و پیگیری‏ای که وزارت اطلاعات در دستگیری به‏موقع قاتلان شهدای هسته‏ای ما نشان داد، اقتدار این نیرو را به رخ دنیا کشاند.

وی افزود: همانگونه که حضرت امام (ره) فرمودند« نیروهای وزارت اطلاعات، سربازان گمنام امام زمان (ع) هستند و بنابراین مورد تأیید و عنایت امدادهای غیبی آن حضرت (ع)»؛ من از برادران مخلص وزارت اطلاعات به  خاطر این اقدام شجاعانه‏شان تشکر می‏کنم و یکی از دلایل موفقیت آنها را همین اخلاص و عبودیت آنها می‏دانم.

محسنی ثانی همچنین گفت: از دیگر دلایل موفقیت وزارت اطلاعات، اشراف و دقتی است که مقام معظم رهبری بر این وزارتخانه و فعالیت‏های آن دارند. ایشان به دقت همه اقدامات نیروهای مخلص این وزارت‏خانه را رصد می‏کنند و تذکرات لازم را به مدیران ارشد آن می‏دهند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ابراز داشت: سرویس‏های اطلاعاتی غربی و صهیونیستی با سرمایه‏گذاری عظیمی که برای مبارزه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام می‏دهند، قصد براندازی آن را دارند و یا اینکه حداقل با اقدامات تروریستی، مردم را نسبت به این نظام مقدس بدبین کنند که بحمدالله نیروهای جان بر کف وزارت اطلاعات با قدرت و صلابت خاصی که دارند، همه این ترفندها را در نطفه خفه و یا خنثی می‏کنند.

عضو کمیسیون امنیت‏ملی مجلس اضافه کرد: همه‏روزه اقدامات فراوانی از سوی جاسوسان و وابستگان به سرویس‏های اطلاعاتی مشهور دنیا مانند موساد و یا سیا علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می‏شود و وزارت اطلاعات باید با عده و عده بیشتری به مبارزه با آنها بپردازد.

محسنی ثانی گفت: امروزه اقدامات جاسوسی سرویس‏های اطلاعاتی دنیا، به ابزار سایبر و انفورماتیک تبدیل شده و لازم است وزارت اطلاعات در این زمینه نیز به مقابله با جاسوسی‏های دشمنان ایران بپردازد؛ همان‏گونه که تا به حال این‏گونه بوده و موفقیت‏های بسیاری مانند مقابله با ویروس ساکس‏نت و یا سایر بدافزارها به دست آورده است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.