اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 26 خرداد 1391 / کد مطلب: 2758 / نظرات: 1

امام جمعه سبزوار:


همه مسئولان بایستی برای تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش کنند


همه مسئولان بایستی برای  تحقق  شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش کنند امام جمعه سبزوار بر محقق شدن تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تاکید کرد و گفت :مسئولان باید برای تحقق شعار امسال تلاش کنند.
 حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار اظهار داشت : برای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید کار کارشناسی انجام شود.
 وی با تبریک  هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت :عزیزان ما در اوایل انقلاب در عرصه های مختلف خدمات خوبی ارائه کردند.
وی افزود: این عزیزان از تمام امکانات برای ساختن پل ،راه سنگر و... در دوران دفاع مقدس در جبهه ها استفاده کردند و امیدواریم که امروز هم وظیفه خود را همچون گذشته بنحو احسن  انجام دهند.
امام جمعه سبزوار  در بخشی از سخنانش در باره کسب و روزی حلال مطالبی بیان کرد و گفت :طلب روزی حلال بر هر مرد و زن مسلمان واجب است .
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی  با بیان اینکه همان جوری که طلب علم واجب است طلب روزی حلال نیز واجب است و بازار ما ما یک بازار اسلامی باشد .
وی به کسبه و بازاریان توصیه کرد: روزی حلال بدست آورید و خود و  خانواده تان از آن استفاده کنید.
امام جمعه سبزوار در بخشی از سخنانش  شهادت هفتمین امام شیعیان حضرت امام موسی کاظم (ع) را تسلیت گفت و  در باره  فضیلت و ویژگی های این امام همام مطالبی بیان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی با تبریک  عید سعید مبعث به مناسبت های مختلف  اشاره کرد و در سخنانی یاد و خاطره  مجاهدان دلیر اسلام ،محمد بخارایی ،حاج صادق امانی ،رضا صفار هرندی و مرتضی نیک نژاد( از گروههای موتلفه در سال 1344)را گرامی داشت.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.