اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 24 خرداد 1391 / کد مطلب: 2739 / نظرات: 0

همزمان با هقته جهاد كشاورزي :


164 طرح كشاورزی در سبزوار افتتاح می شود


164 طرح كشاورزی  در سبزوار افتتاح می شود  معاون سازمان و مدیر جهاد كشاورزی سبزوار از افتتاح 164 طرح كشاورزی همزمان با هفته جهاد كشاورزی در این شهرستان خبر داد.
  
 
به گزارش سبزوار پيام 'محمد جواد ایزدیان' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ، اعتبار دولتی هزینه شده برای این طرح ها را 75 میلیارد ریال ذكر كرد و افزود: بهره برداران این بخش نیز با عنوان خودیاری در اجرای این طرح ها مشاركت بسیار خوبی داشتند.

وی این طرح ها را شامل 80 طرح انتقال آب كشاورزی در مجموع به طول 100 كیلومتر ، احداث استخر ذخیره آب با حجم دو هزار متر مكعب و 56 رشته قنات احیا و مرمت شده با هزینه 9 میلیارد ریال عنوان كرد.

وی از افتتاح 25 طرح آبیاری تحت فشار در سطح هزار هكتار از اراضی كشاورزی این شهرستان همزمان با این هفته خبر داد و گفت: تعهد سال زراعی جاری در این حوزه در مجموع سه هزار هكتار است كه در حال انجام می باشد.

ایزدیان، تسطیح اراضی در سطح 120 هكتار ، اجرای طرح ساماندهی اراضی شركت سهامی سنگرد و اجرای بند زیر سطحی رودخانه دلبر را از دیگر طرح های قابل افتتاح این شهرستان در هفته جهاد كشاورزی برشمرد.

وی با بیان اینكه اجرای بند انحرافی رودخانه دلبر با اعتبار 5/5 میلیارد ریال در حال اجراست افزود: 50 درصد از این اعتبار تاكنون تخصیص یافته و 50 درصد كار شامل اجرای بند زیرسطحی تمام شده است.

مدیر جهاد كشاورزی سبزوار گفت: علاوه بر آن در مراسم گرامیداشت هفته جهاد كشاورزی از بهره برداران نمونه بخش كشاورزی و دامی این شهرستان نیز تجلیل خواهد شد. 

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.