اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 23 خرداد 1391 / کد مطلب: 2736 / نظرات: 0

سرپرست اداره راه و شهر سازی سبزوار:


بیش از ۴ هزار واحد مسکن مهر در سبزوار در حال ساخت است


بیش از ۴ هزار واحد مسکن مهر در سبزوار در حال ساخت است سرپرست اداره راه و شهرسازی سبزوار گفت: ۴ هزار و ۳۵۸ واحد مسکن مهر در شهر سبزوار در حال ساخت است.

به گزارش سبزوار پیام به نقل از فارس، فرشاد سلطانی در تشریح وضعیت پروژه‌های راه و مسکن این شهرستان گفت: ۴ هزار و ۳۸ واحد مسکن مهر در شهر سبزوار در حال ساخت است که از این بین ۳ هزار و ۵۵۹ دستگاه یعنی ۸۸درصد از سوی بخش تعاونی، ۳۰۴ واحد یعنی هشت درصد توسط خود مالکان و چهار درصد یا به عبارت دیگر ۱۷۵ دستگاه نیز به شیوه توافق سه جانبه و توسط پیمانکاران انبوه‌ساز ساخته می‌شوند.

وی افزود: همچنین ۳ هزار و ۸۸۸ دستگاه از واحدهای مسکن مهر شهرستان در مرحله اتمام پی و ۳ هزار و ۴۷۷ واحد در مرحله اتمام سقف قرار دارند.

سرپرست اداره راه و شهرسازی سبزوار از پرداخت ۴۵۸ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات ساخت از سوی بانک مسکن به واحدهای مسکن مهر این شهرستان خبر داد.

سلطانی همچنین به در جریان بودن ۱۱ پروژه راهسازی، بهسازی، مرمت و روکش آسفالت راه‌های بین شهری و ۴۳ پروژه احداث و آسفالت راه‌های روستایی در حوزه استحفاظی این اداره اشاره کرد و گفت: بهسازی و آسفالت محورهای سبزوار ـ سلطان آباد، سبزوار ـ حکم آباد، سبزوار ـ کاهک، سبزوارـ روداب و سبزوار ـ قوچان و همچنین روکش آسفالت گرم محورهای سبزوار ـ نیشابور و سبزوار ـ بردسکن مهم‌ترین پروژه‌های بخش راه بین شهری سبزوار است.

وی افزود: همچنین راه‌های روستایی کاهک ـ مزینان، طبس ـ رازقند و بسک ـ گاچ ۱۰۰درصد و قره قلی، بلاش آباد، تندک ـ مچ و علی آباد ـ سیدرحیم ۹۵ درصد پیشرفت داشته‌اند و در راه‌های بین شهری نیز بهسازی و آسفالت سبزوار ـ روداب و سبزوار ـ سلطان آباد هرکدام ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.