اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 23 خرداد 1391 / کد مطلب: 2731 / نظرات: 1

در جمع اعضای ستاد پیگیری استقرار شهرستان ششتمد/


بخشدار ششتمد : اهمیت و نقش رسانه های گروهی بر کسی پوشیده نیست


بخشدار ششتمد : اهمیت و نقش رسانه های گروهی بر کسی پوشیده نیست حسین پور/ بخشدار ششتمد اهمیت و نقش  رسانه های گروهی را برای توسعه و پیشرفت شهرستان با اهمیت توصیف کرد  و گفت : اطلاع رسانی و انعکاس اخبار شهرستان ششتمد توسط رسانه های دیداری ،شنیداری ،نوشتاری و دیجیتالی قابل تقدیر است.

مهدی ترمئی  در جمع اعضای ستاد پیگیری استقرار شهرستان ششتمد گفت: پیگیری و برنامه ریزی اعضای ستاد پیگیری استقرار شهرستان ششتمد بازتاب خوبی در سطح شهرستان و استان داشته است.
وی  افزود: در اولین ساعات اعلام ارتقاء بخش ششتمد به شهرستان و برگزاری جلسه برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلندمدت مصوب و توسط اعضای ستاد تاکنون به خوبی پیگیری شده است.
وی ادامه داد: برگزاری جشن مردمی شکرگزاری در ششتمد و شامکان و ارسال پیام های تبلیغاتی ، چاپ بنر و پوستر از برنامه های کمیته فرهنگی و تبلیغات این ستاد بود.
بخشدار ششتمد ادامه داد: برگزاری جلسه شورای اداری با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان سبزوار و پیگیری سایت اداری شهرستان از جمله فعالیتهای صورت گرفته بعد از مصوبه هیئت دولت در خصوص ارتقاء ششتمد به شهرستان بوده است.
ترمئی گفت: در این مدت پوشش بسیار مناسبی از اخبار و رویدادهای سطح شهرستان ششتمد صورت پذیرفته است که این اطلاع رسانی رسانه ها قابل تقدیر و ستایش است.
بخشدار ششتمد خطاب به اعضای ستاد پیگیری استقرار شهرستان ششتمد گفت: نیازمند یک ساختمان آماده جهت تأسیس فرمانداری و یک زمین مناسب جهت ساختمان فرمانداری می باشیم که با وجود همدلی در بین اعضای محترم شورای اسلامی شهر و بخش و شهرداری قطعاً در این خصوص مشکلی نخواهیم داشت و فقط در جهت مهیا نمودن مکانی مناسب برای فرمانداری بایستی تلاش نمائیم تا از سوی استانداری نیز اعتبار ساخت فرمانداری در سال آتی در نظر گرفته شود.
وی بیان کرد: ساختمان بخشداری شامکان آماده است و به محض تعیین اولین بخشدار شامکان ساختمان در نظر گرفته شده در اختیار بخشداری شامکان قرار می گیرد.
ترمئی گفت: پیگیری مداوم که در برنامه کاری اعضای ستاد قرار دارد بایستی از طریق نمایندگان به شدت ادامه یابد تا شاهد استقرار هر چه سریعتر فرمانداری و سایر ادارات در ششتمد باشیم.
در این جلسه اعضای ستاد گزارشی از فعالیتهای خود ارائه داده و برنامه های پیشنهادی جهت ادامه پیگیری استقرار شهرستان مطرح شد.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.