اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 22 خرداد 1391 / کد مطلب: 2728 / نظرات: 0


هنرمند حماسه خوان دیار سربداران از دكتر احمدی نژاد لوح تجلیل دریافت


هنرمند حماسه خوان دیار سربداران از دكتر احمدی نژاد لوح تجلیل دریافت هنرمند حماسه خوان دیار سربداران از دكتر احمدی نژاد ریاست جمهوری اسلامی ایران لوح تجلیل دریافت كرد. 
  به گزارش  روابط عمومی اداره ورزش و جوانان سبزوار مرشد 'علی ناری' هنرمند حماسه خوان سبزواری در مراسم نكوداشت ثبت جهانی نقالی ، لوح تجلیل از ریاست جمهور دریافت كرد.

این مرشد برجسته سبزواری در این مورد به خبرنگار ایرنا گفت: مراسم نكوداشت ثبت جهانی نقالی در یونسكو در سالن همایش های صدا و سیمای تهران برگزار شد كه از بنده به عنوان یكی از فعالان حوزه شاهنامه خوانی تجلیل بعمل آمد.

' علی ناری ' افزود: از من به عنوان شاهنامه خوان برتر كشوری از جانب سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برای اجرای برنامه در این مراسم دعوت شده بود.

وی افزود: تجلیل از یك مرشد توسط دكتر احمدی نژاد برای نخسین بار در كشور در این مراسم صورت گرفت.

وی كسب چندین دوره قهرمانی شاهنامه خوانی كشور در هنر مرشدی و چندین دوره قهرمانی حماسه خوانی از جمله كسب عنوان مرشد برتر ایران به مدت دو دوره و كسب قهرمانی نخستین جشنواره موسیقی كشورهای اسلامی سال 2005 در دانشگاه آكسفورد انگلستان را از جمله موفقیت های خود تاكنون برشمرد.

این مرشد سبزواری ادامه داد: تاكنون هنر مرشدی و حماسه خوانی را به عنوان یك ایرانی در كشورهای انگلستان ، فرانسه ، اتریش و غیره برای دانشجویان و عموم مردم به نمایش گاشته است.

به گفته ناری وی حدود 32 سال است كه در حوزه ورزشی فعالیت دارد.

این مرشد سبزواری از حمایت های مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی ثامن الحجج سبزوار (ع)از هنر مرشدی هم تقدیر كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.