اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 22 خرداد 1391 / کد مطلب: 2724 / نظرات: 0

تیتر یک پایگاه خبری " سبزوارما "


سبحانی به کمیسیون صنایع و معادن مجلس رفت


سبحانی به کمیسیون صنایع و معادن مجلس رفت  عضویت علی سبحانی نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی قطعی شد.
به گزارش سبزوارما، کمیسیون صنایع و معادن یکی از کمیسیون های مطرح و پرکار مجلس شورای اسلامی است و به لحاظ تاثیرگذاری در اقتصاد کشور نقش بسزایی در تدوین قوانین و مقررات و توسعه بخش صنعت و معدن کشور ایفا می کند.
علی سبحانی که با رای بالای مردم منطقه سبزوار به مجلس راه یافت یکی از شعارها و برنامه های اصلی خود را کمک به توسعه صنعتی سبزوار اعلام کرده بود که به نظر می رسد با عضویت وی در کمیسیون صنایع و معادن گام های بلندی در راستای تحقق این هدف برداشته شود.
به اعتقاد وی، توسعه صنعتی و ایجاد واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک به ویژه در حوزه صنایع تبدیلی و کشاورزی و همچنین ایجاد خوشه ها و مناطق هدف صنعتی در منطقه سبزوار یکی از راه حل های اساسی برای محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال پایدار و پیشرفت همه جانبه این منطقه محسوب می شود.
وی پیش از این نیز از سرمایه گذاران و فعالان صنعتی منطقه سبزوار برای ایجاد واحدهای تولیدی بزرگ، کوچک و متوسط در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دعوت بعمل آورده بود.
سبحانی همچنین پس از عضویت در کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرد: باید تمام تلاش خود را برای کمک به توسعه بخش صنعت و معدن کشور، به ویژه منطقه سبزوار به کار بسته و در این مسیر از تمام ظرفیت های فکری و سرمایه ای موجود در منطقه بهره مند شویم.
وی با بیان اینکه توسعه فعالیت های اقتصادی و صنعتی در منطقه سبزوار باید به دور از مرزبندی سیاسی باشد، افزود: جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در مقطع حساس و سرنوشت ساز قرار دارد و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر «توقف ممنوع» عزم و اراده ما را برای فعالیت بیشتر در زمینه رفع کمبودها و ایجاد اشتغال بیشتر می کند.
وی افزود: با همکاری و همراهی تمام نخبگان و فعالان اقتصادی منطقه سبزوار تلاش خواهیم کرد تا بستر مناسبی را برای پیشرفت صنعتی این منطقه فراهم کنیم.
بنا براین گزارش، علی سبحانی همچنین تنها نماینده شرق کشور است که توانست به عضویت کمیسیون صنایع و معادن مجلس راه پیدا کند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.