اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 21 مرداد 1390 / کد مطلب: 271 / نظرات: 0

امام جمعه خوشاب :


حزب الله نماد غلبه ايمان بر قوي ترين قدرت هاي مادي بود


حزب الله نماد غلبه ايمان بر قوي ترين قدرت هاي مادي بود  امام جمعه خوشاب با گراميداشت سالروز مقاومت 33 روزه حزب الله لبنان گفت:حزب الله نماد غلبه ايمان بر قوي ترين قدرت هاي مادي بود. 
  حجت الاسلام و المسلمين 'رمضانعلي ثباتي مقدم' در خطبه هاي نماز جمعه شهرستان خوشاب مهمترين عوامل پيروزي حزب الله بر چهارمين ارتش قدرتمند دنيا را ايمان به خدا ، مديريت و برنامه ريزي و استفاده از تكنيك هاي خاص عنوان كرد.
وي همچبنين با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در ديدار با سران قوا گفت: پرهيز از يك سوي نگري از تاكيدات ايشان در اين ديدار بود.
وي افزود: بر اساس فرمايشات رهبري هم نقاط مثبت و هم نقاط منفي داريم و غلبه دادن نگاه منفي خلاف واقع بيني و موجب نا اميدي است و در نقطه مقابل غلبه دادن نگاه مثبت بدون ديدن نقاط منفي هم گمراه كننده است.
خطيب جمعه خوشاب با تبريك سالروز ميلاد امام حسن مجتبي (ع) به نقل از سخني از ايشان گفت: هيچ ادبي بالاتر از عقل نيست و سرفصل برنامه عقل معاشرت نيكو با مردم است.
وي در بيان اهميت روزه و اثار آن هم گفت: روزه يكي از مهمترين پايه هاي دين ، موجب دوري شيطان ، زكات بدن و بهره مندي از دعاي ملائكه است و برترين روزه، روزه در گرماست.
وي ضمن سفارش به تقواي الهي، سه علامت انسان متقي را اخلاص در كارها ، كوتاهي آرزوها و غنيمت شمردن فرصت برشمرد.
منبع :ايرنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.