اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 21 خرداد 1391 / کد مطلب: 2706 / نظرات: 0


نشست شورای مدیران فرهنگی دانشگاه های منطقه سه كشور در سبزوار آغاز شد


نشست شورای مدیران فرهنگی دانشگاه های منطقه سه كشور در سبزوار آغاز شد  سی و هشتمین نشست شورای مدیران فرهنگی دانشگاه های منطقه سه ( شمال و شمال شرق )كشور روز یكشنبه به میزبانی دانشگاه حكیم سبزواری آغاز به كار كرد. 
    
به گزارش سبزوار پيام ،مدیر فرهنگی دانشگاه حكیم سبزواری روز یكشنبه در حاشیه این نشست در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در این نشست مدیران فرهنگی دانشگاه های دولتی شمال و شمال شرق كشور شامل استان های گیلان ، مازندران ، سمنان و خراسان های شمالی ، رضوی و جنوبی حضور دارند.

' سید نوراله رضوی 'با بیان اینكه سی و هشتیمن دوره این نشست به دعوت مدیریت فرهنگی دانشگاه حكیم سبزواری به میزبانی این دانشگاه برگزار شد هدف از برگزاری آن را بررسی فعالیت های سالانه حوزه فرهنگی دانشگاه های شركت كننده و برگزای كارگاه های آموزشی به منظور سنجش و ارتقای كیفی فعالیت های فرهنگی در این دانشگاه ها عنوان كرد .

وی نشست تخصصی با حضور معاون مدیركل فرهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در مورد موضوعات حوزه فرهنگی و ارائه نقطه نظرات و تبادل نظر توسط حاضران را آغازگر این دوره نشست ذكر كرد.

وی اظهار داشت: در این نشست دو كارگاه آموزشی با عناوین 'آسیب شناسی روش شناسی مدیریت فرهنگی با تاكید بر مشاركت پذیری' و كارگاه 'مدیریت كاركردگرا و مدیریت ساختارگرا در حوزه فرهنگی'برگزار می شود.

سی و هشتیمن نشست مدیران فرهنگی دانشگاه های منطقه سه كشور روزهای یكشنبه و دوشنبه 21 و 22 خرداد در سالن كنفرانس دانشگاه حكیم سبزواری برگزار می شود.

بازدید از نمایشگاه قرآنی دایر شده در خانه فرهنگ دانشجوی سبزوار و همچنین خانه هنر و پویانمایی وابسته به دانشگاه حكیم سبزواری از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای شركت كنندگان در این نشست است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.