اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 21 خرداد 1391 / کد مطلب: 2703 / نظرات: 0


جذب 100درصد اعتبارات عمرانی در بخش آب شهر سبزواردوماه قبل ازپایان سال مالی


 مسوول فنی اجرایی طرحهای آب شرکت آب و فاضلاب سبزوار، از جذب 100درصد اعتبارات عمرانی در بخش آب در دو ماه قبل از پایان سال مالی در شهر سبزوار خبرداد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی ، مهندس کریمی گفت : با همکاری ، هماهنگی و برنامه ریزی لازم و کار گروهی در حوزه های ستادی و این شرکت امسال بحمدالله دو ماه مانده به پایان سال مالی (31تیر) کل اعتبارات تخصیص یافته در بخش آب حدود 10 میلیارد ریال به طور کامل در شهرسبزوار جذب شد که این مبلغ مربوط به طرحهای موجود در حوزه معاونت مهندسی و توسعه می باشد .

وی ادامه داد : این موضوع حاکی ازنیاز شدید منابع مالی در بخش اجرایی آب است و مکاتبات و پیگیریهای زیادی صورت گرفته که امید است بابذل عنایت مقامات محترم کشوری و استانی شاهد تصویب اعتبارات شایسته برای این شهر باشیم .

این مسوول اظهار داشت : هم اکنون بیش از 70 کیلومتر شبکه گالوانیزه فرسوده دراین شهر وجود دارد مبلغ مورد نیاز برای اصلاح این لوله ها و لوله های چدن ، پلی اتیلن ، انشعابات فرسوده و شیر آلاتی که نیاز فوری دارند به بیش از 150 میلیارد ریال می رسد .

وی اضافه کرد : امیدواریم حداقل در سال 91با اختصاص 20میلیارد ریال جهت انجام اقدامات فوق گام موثردیگری در راه خدمت رسانی به همشهریان عزیز سبزواری برداشته شود .
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.