اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 20 خرداد 1391 / کد مطلب: 2674 / نظرات: 0

امام جمعه جوین :


نمایندگان مجلس برای رفع مشكلات مردم فكری بكنند


نمایندگان مجلس برای رفع مشكلات مردم فكری بكنند  امام جمعه شهرستان جوین گفت : نمایندگان مجلس نهم باید به فكر راهكارهایی برای رفع مشكلات مردم باشند. 
   
 به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد تقی دلیری پور در خطبه های نماز جمعه این هفته جوین به آغاز به كار نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره كرد و افزود : آنها باید با پیمانی كه با مردم بسته اند نسبت به مشكلات اقتصادی و اشتغال و روند صعودی قیمت ها بی تفاوت نبوده و با كمك دولت راهكارهایی را جستجو كنند.

وی اظهارداشت : نمایندگان در شرایط فعلی و جنگ نرم دشمنان باید از طرح مسائل بیهوده پرهیز نموده و تمام تلاش خود را برای رفع مشكلی از مشكلات مردم بكار بندند.

وی به 20خرداد سال 49 و سالروز شهادت آیت الله محمد رضا سعیدی اشاره كرد و گفت : ایشان یكی از مجاهدین تراز اول بودند و برای انقلاب و امام (ره) تبلیغات زیادی در زمان طاغوت انجام دادند.

وی همچنین به پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله مشكینی امام جمعه قم و رییس مجلس خبرگان رهبری اشاره كرد و یاد ایشان را گرامی داشت.

وی در مورد مراسم اعتكاف در شهرستان جوین گفت: امسال با همكاری فرماندار ، بخشداران مركزی و عطاملك و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی ، استقبال جوانان و مردم از این آیین، بسیار خوب بود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.