اخبار سبزوار پيام : عمراني


اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 10 خرداد 1391 / کد مطلب: 2614 / نظرات: 0


ساخت بیمارستان بیماران خاص و صعب العلاج با همت خیران درسبزوار آغازشد


ساخت بیمارستان بیماران خاص و صعب العلاج با همت خیران درسبزوار آغازشد مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص وصعب العلاج حضرت علی اصغر(ع ) سبزوار از آغاز ساخت بیمارستان بیماران خاص و صعب العلاج با همت خیران در این شهرستان خبر داد.
  
 
به گزارش سبزوار پيام 'نسرین چیتی' در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ساخت این بیمارستان با كمك دو خیر آغاز و زمین این بیمارستان در متراژ چهار هزار متر مربع هم توسط خیران اهدا شده است.

وی اظهار داشت: برای ساخت و تجهیز بیمارستان بیماران خاص و صعب العلاج این شهرستان نیازمند كمك خیران و مسوولان هستیم.

وی این بیمارستان را نخستین بیمارستان خیر ساز سبزوار با چهار بخش اصلی و بخش مربوط به بیمارستان خاص ذكر كرد و افزود: این بیمارستان در چهار طبقه و هر طبقه با زیربنای یك هزار و 700 متر مربع احداث می شود.

مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص وصعب العلاج حضرت علی اصغر(ع ) سبزوار گفت: این موسسه بیماران خاص نیازمند شامل یك هزار و 325 نفر از جمله بیماران ام اس ، كلیوی ، تالاسمی و هموفیلی و نیز بیماران صعب العلاج را تحت پوشش دارد.

وی به بخشی از مشكلات بیماران خاص و صعب العلاج سبزوار در حال حاضر اشاره كرد و گفت: این بیماران به دلیل نبود برخی امكانات و تجهیزات پزشكی علاوه بر متحمل شدن هزینه های درمانی ، ناچار به مراجعه به شهرهای دور و نزدیك و تحمل مشقت هستند.

وی راه اندازی این بیمارستان را در جهت اهداف موسسه و برای حمایت بیشتر از بیماران تحت پوشش ذكر كرد و گفت: این مجموعه به بیماران تحت پوشش موسسه و سایر بیماران شهرستان خدمات دهی خواهد كرد.

وی از خیران خواست با متقبل شدن ساخت بخش های مختلف این بیمارستان و تجهیز آن به تسریع در ساخت این مجموعه كمك كنند.

چیتی گفت: در عین حال نیازمند كمك هر خیر در حد توانایی آنها حتی به اندازه تامین بخش كوچكی از تجهیزات و مصالح و غیره هستیم.

وی در ادامه با اشاره به آماده بودن نقشه ، پروانه ساخت و زیرساخت هایی از جمله برق برای احداث این بیمارستان ، خواستار مساعدت شركت آب و فاضلاب سبزوار برای تامین آب موردنیاز هم شد.

وی هزینه مورد نیاز برای انشعاب آب را 700 میلیون ریال ذكر كرد و گفت: خیران در بحث ساخت و تجهیز این مجموعه ورود می یابند و خواستار همكاری و همت مسوولان در فراهم شدن اینگونه زیرساخت ها هستیم.

مدیر عامل موسسه خیریه حمایت از بیماران خاص وصعب العلاج حضرت علی اصغر(ع ) سبزوار نبود آب را موجب مشكلات زیادی در امر ساخت این مجموعه ذكر كرد و افزود: برای رفع این مشكل در سفر اخیر ریاست جمهوری به شهرستان مكاتبه ای صورت گرفت كه امیدواریم هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

زمین این بیمارستان در شمال میدان سربداران سبزوار واقع شده است.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.