اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 خرداد 1391 / کد مطلب: 2613 / نظرات: 0


پیکر شهید والامقام نیروی انتظامی با حضور گسترده مردم دیار سربداران تشییع شد


پیکر شهید والامقام نیروی انتظامی با حضور گسترده مردم دیار سربداران تشییع شد  پیکر پاک شهید والامقام سرباز نیروی انتظامی "عبدالجواد نوری" از فرزندان دیار سربداران امروز چهارشنبه با حضور گسترده مردم شهید پرور و متدین سبزوار تشییع شد.
  معاون سازمان و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار در حاشیه آیین تشییع این شهید گلگون کفن در مسجد جامع سبزوار در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت:  استوار یکم نیروی انتظامی مهندس "عبدالجواد نوری " هفتم ماه جاری در پاسگاه مرزی شرق کشور، طی درگیری با اشراری که قصد ورودغیرمجاز به خاک ایران را داشتند به شهادت رسید.
"علیرضا فیلسرایی"  در مورد نحوه شهادت این شهید والامقام اظهار داشت:  شهید نوری صبح روز هفتم خرداد ماه هنگام دیده بانی و کنترل نوار مرزی در "پاسگاه شهید ناظمی" از هنگ مرزی زابل ، با مشاهده اشراری  که قصد ورود غیرقانونی به خاک  ایران اسلامی را داشتند ، بلافاصله اکیپ گشت پاسگاه را مطلع کرد.
 وی افزود:  پس از عزیمت نیروهای گشت به محل و فرمان ایست به اشرار متجاوز ، اشرار بدون توجه به این فرمان با خمپاره اقدام به تیراندازی به سمت برجک و پاسگاه مرزی ایران کردند  که دراین درگیری سرباز نیروی انتظامی عبدالجواد نوری از ناحیه شکم مورد اصابت ترکش قرار گرفت.
" فیلسرایی" افزود: وی پس از انتقال به بیمارستان "زهک" براثر جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.
 پیکر پاک شهید والامقام "عبدالجوادنوری" صبح امروز چهارشنبه  از مسجد جامع سبزوار با حضور جمع زیادی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، روحانیون معزز ، مسوولان و پرسنل دستگاه های اجرایی ، نظامی و انتظامی ، بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهید پرور این شهرستان تشییع شدو در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده می شود.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.