اخبار سبزوار پيام : خدماتي


اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 8 خرداد 1391 / کد مطلب: 2600 / نظرات: 2

مدیر كل فرودگاه های خراسان رضوی:


فرودگاه سبزوار ، پشتیبان فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شد


فرودگاه سبزوار  پشتیبان فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شد  مدیر كل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: فرودگاه سبزوار بعنوان فرودگاه پشتیبان یا آلترناتیو فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد عملیاتی شد. 
   
به گزارش سبزوار پيام ، سعید چلندری  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این فرودگاه با جذب 16 نیروی جدید در بخش ایستگاه ایمنی زمینی و آتش نشانی بصورت 24 ساعته عملیاتی شد و پشتیبان فرودگاه مشهد قرار گرفت.

وی اظهار داشت : با توجه به مشخصات سطوح پروازی و فضای پایانه مسافرتی این فرودگاه هم اكنون قابلیت پذیرش تمام پروازها تا رده هواپیماهای بدنه متوسط را دارد.

وی گفت: این فرودگاه در صورت ضرورت به هواپیماهایی كه در شرایط جوی نامناسب قرار گرفته و یا به علت وجود مشكل فنی امكان فرود در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد را نداشته باشند، سرویس دهی می كند.

او افزود: پیش از این فرودگاه های اصفهان و تهران پشتیبان فرودگاه مشهد بودند كه با جایگزین شدن فرودگاه سبزوار، ضمن صرفه جویی در مصرف سوخت، امكان افزایش تعداد مسافران پروازها هم فراهم می شود.

وی گفت: فرودگاه سبزوار در سال 1382 راه اندازی شد و در سال 1385 بر اساس مصوبه هیات دولت به عنوان مرز مجاز هوایی اعلام گردید.

چلندری اظهار داشت: هم اكنون هر هفته 14 پرواز از این فرودگاه در مسیر تهران - سبزوار و سبزوار به عتبات عالیات انجام می شود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


خواهشمند است مسوولين و رسانها در جهت افزايش پرواز در صبحها ( حداقل يك پرواز در هفته ) پيگيري نمايند