اخبار سبزوار پيام : اقتصادی





اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 5 خرداد 1391 / کد مطلب: 2564 / نظرات: 0

دكتر محسني /


اولویت اولی که باید از آن در کشور نام برد، مسایل اقتصادی است


اولویت اولی که باید از آن در کشور نام برد مسایل اقتصادی است نماینده مردم شهرستانهای سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب درمجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اولویت اولی که باید از آن در کشور نام برد، مسایل اقتصادی است.
دکتر محمدرضا محسنی ثانی  در جمع کارآفرینان، صاحبان بنگاههای زودبازده ، صنعتگران ، تجار و نمایندگان صنوف سبزوار در هتل کاملیای شهرستان ، با اشاره به نامگذاری چند سال پی در پی توسط مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد اظهار داشت: این امر نشان دهنده این می باشد که یکی از دغدغه های رهبری و نظام ، اقتصاد است .
وی هدف از دعوت از دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را آشنایی با آمادگی زیرساختها ، منابع انسانی ، ظرفیتهای بالقوه و بالفعل این شهرستان در بخشهای صنعت و معدن و غیره عنوان و ابراز امیدواری کرد : حرکتی در این شهرستان انجام تا گوشه ای از دغدغه مقام معظم رهبری در این شهرستان برطرف و بارور شود .
وی همچنین استفاده از دیدگاه های دکتر رضایی را به عنوان دکترای اقتصاد و درجریان قرارگرفتن نقاط قوت و ضعف به جهت برنامه ریزی کلان در سطح مجمع تشخیص مصلحت نظام از دیگر اهداف دعوت وی به سبزوار برشمرد .
وی در ادامه با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد 61 اذعان کرد : به برکت وجود امام راحل ، رهبری کل قوا ، تلاش سپاه ، بسیج ، ارتش و نیروهای نظامی و انتظامی همچنین حضور پررنگ مردم در جنگ تحمیلی برای همیشه فکر و ایده تجاوز در استکبار به ایران از بین رفت .
دکتر محسنی ثانی ادامه داد : امروز به خاطر 8 سال دفاع مقدس ، تمام بحث هایی که مطرح می شود از حد تهدید بالاتر نمی رود چراکه اگر این دفاع نبود شاید دهها بار کشورمان مورد حملات نظامی قرار می گرفت .ايسنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.