اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 4 خرداد 1391 / کد مطلب: 2548 / نظرات: 0

فرماندار ویژه سبزوار:


ایران بدنبال حقوق قانونی مردم خود در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای است


ایران بدنبال حقوق قانونی مردم خود در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای است  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوارگفت: جمهوری اسلامی به دنبال حقوق قانونی مردم خود در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای است و این حق قانونی است كه همه ملت ها می توانند از آن بهره مند شوند. 
  
به گزارش ایرنا ،مهندس 'قاسم شعبانی عطار'  در جمع شماری از مسوولان دستگاه های اجرایی ، نظامی ، انتظامی و قضایی این شهرستان ، برگزاری اجلاس سران 1+5 با حضور نمایندگان كشورمان در بغداد را خاطر نشان كرد و افزود: روز سوم خرداد روزی سرنوشت ساز برای ماست.

وی بیان كرد: نظام جمهوری اسلامی بر اساس باورهای اعتقادی و دینی و فتوا و نظر مقام معظم رهبری با سلاح هسته ای كاملا مخالف است و به دنبال دستیابی به اینگونه سلاح ها و بمب اتمی نیست.

نماینده عالی دولت در سبزوار ادامه داد: امیدواریم نظام جمهوری اسلامی بتواند از حقوق ملت ایران در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای با اقتدار دفاع كند.

وی اظهار داشت: ملت ایران طی بیش از 30 سال گذشته در مقابل استكبار جهانی ، فشارها و تهدیدات نظامی ، سیاسی و اقتصادی دشمنان ایستادگی كرده و مسوولان و دولتمردان با قدرت و اقتدار از آن دفاع كرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریك سالروز فتح خرمشهر گفت: هیچگاه ملت ایران یاد و خاطره دلاوردمردی های رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر را فراموش نمی كنند.

وی افزود:باید اینگونه روزهای سرنوشت ساز در تاریخ كشور زا به عنوان یك فرهنگ در جامعه اسلامی پاس داشت و از لحظه لحظه این فرصت ها بهره برداری كرد.

وی همچنین اظهار داشت: افتخار می كنیم در نظامی خدمت می كنیم كه نظامی ولایی و مبتنی بر ارزش های دینی و اعتقادی است.

وی برگزاری مراسم خوبی به مناسبت فتح خرمشهر از جمله مراسم باشكوه در جوار شهدای گمنام سبزوار و روداب ، صبح امروز با حضور اقشار مختلف و برگزاری مراسم دیگری در شب گذشته و امشب را مورد اشاره قرار داد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.