اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 خرداد 1391 / کد مطلب: 2539 / نظرات: 0

فرمانده مقاومت بسیج سپاه ناحیه سبزوار:


فتح خرمشهر یك معجزه الهی بود


فتح خرمشهر یك معجزه الهی بود  فرمانده مقاومت بسیج سپاه ناحیه سبزوارگفت : فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس در سال 1361 یك معجزه الهی بود.
  
 
به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار جعفر نمدچیان ، سالروز سوم خرداد (روز مقاومت ، ایثار و پیروزی ) را گرامی داشت و افزود:آنچه ما را در فتح خرمشهر پیروز كرد چیزی جز دست الهی و غیب نبود.

وی در بخشی از سخنانش ،هوشمندی و درایت های مقام معظم رهبری را در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی را بر شمرد و گفت : امروز كشورهای جهان از انقلاب اسلامی الگو گرفته اند .

وی به بیداری و خیزش برخی كشورهای منطقه اشاره كرد و افزود: اتفاقاتی كه امروز در جهان می افتد بر گرفته از انقلاب اسلامی است .

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار به بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی هم اشاره كرد و اظهار داشت : باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بازگو شود.

وی با بیان اینكه افتخارات ما مرهون خون شهدای عزیز ،جانبازان ،آزادگان و ایثارگران است، افزود: جمهوری اسلامی از نظر نظامی ،علمی ،اقتصادی و غیره موفقیت های بسیار خوبی كسب كرده است.

سرهنگ پاسدار نمدچیان با بیان اینكه از معنویت فاصله نگیرید، گفت : تا زمانی كه اتصال معنوی بر قرار باشد ما شكست نمی خوریم.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.