اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 3 خرداد 1391 / کد مطلب: 2535 / نظرات: 0


اداره بنیاد شهید در خوشاب راه اندازی شد


 بیست و هفتمین اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی، در شهرستان خوشاب راه اندازی شد. 
   
 مدیر كل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی  در مراسم معرفی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خوشاب در این شهرستان گفت: هم اكنون تمام شهرستان های استان دارای بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

'عابدین عابدی مقدم' با بیان اینكه این اداره باید طی یك هفته به تمام امكانات مورد نیاز تجهیز شود افزود: نباید دغدغه تجهیزات، تاسیسات و امكانات برای خدمت در این شهرستان وجود داشته باشد.

وی تشكیل بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام خمینی (ره) را یكی از ابتكارات و برگ زرینی در تدبیر معمار كبیر انقلاب اسلامی دانست و گفت : بنیاد شهید و سایر نهادها كه بعد از انقلاب تشكیل شدند دارای بركات فراوان برای مردم و نظام است.

'عابدی مقدم ' به موفقیت های فرزندان شاهد و ایثارگر در عرصه های علمی و مدیریتی كشور اشاره كرد و افزود: آینده این كشور با حضور فرزندان شاهد و ایثارگر تثبیت شده است.

وی روز سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر را گرامی داشت و این روز را نقطه عطفی در تداوم انقلاب دانست و اظهار داشت: رویكرد دشمن بعد از این عملیات نسبت به ایران اسلامی تغییر یافت و جایگاه كشور بعد از فتح خرمشهر تثبیت شد.

وی گفت: این پیروزی ها در سایه پیروی از رهبری، اسلام، معنویت، وحدت و روحیه ایثارگری به دست آمد.

وی افزود: تا زمانی كه این ویژگی ها را داشته باشیم به طور قطع دشمن نمی تواند هیچگونه طمعی به این كشور داشته باشد.

فرماندار خوشاب نیز در این آیین گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، زنده ماندن راه شهدا و امام (ره) ، عمل به وصایای امام راحل حداقل خواسته خانواده شهدا و ایثارگران است.

'حسین ابراهیمی كردیانی' افزود: تمام دستگاه های اجرایی باید در راستای خدمت رسانی مطلوب به ایثارگران و هماهنگی با بنیاد شهید و امور ایثارگران پای كار باشند.

وی تصریح كرد: امنیت، آرامش ، پیشرفت های علمی و اقتصادی و تمام عزت نظام ما مدیون شهدا است.

فرماندار خوشاب گفت: روحیه جهاد و شهادت تضمین كننده استقلال این مرز و بوم است و فرهنگ جبهه و جنگ اگر در بین مردم باقی بماند این نظام پایدار خواهد ماند.

وی سوم خرداد، روز مقاومت ، ایثار و پیروزی را گرامیداشت و توكل به خداوند، رهبری های خردمندانه امام راحل، اتحاد ،اخلاص و ایمان تمام رزمندگان و مردم را موجب توفیق و پیروزی ایران اسلامی در جنگ نابرابر برشمرد.

وی ولایتمداری و حضور همیشه مردم در صحنه را از ویژگی های مردم خوشاب عنوان كرد و افزود : این شهرستان 264 شهید تقدیم انقلاب و نظام كرده است.

وی با بیان اینكه روستای شم آباد خوشاب به عنوان روستای نمونه ایثار در كشور است گفت: این روستا با 160 خانوار جمعیت 45 شهید تقدیم انقلاب و نظام كرده است.

در این مراسم از زحمات 'علیرضا فیلسرایی' رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار قدردانی شد و 'محمد فلاح مقدم ' به عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خوشاب معرفی شد. 

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.