اخبار سبزوار پيام : سایر


اخبار » سایر / تاریخ خبر: 31 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2519 / نظرات: 0


دومین دوره آزمونهای هماهنگ رشته های مهارتی كاردانش درسبزوار برگزار شد


  
كارشناس آموزش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از برگزاری دومین دوره آزمون های هماهنگ رشته های مهارتی كاردانش مراكزمهارت آموزی این اداره خبرداد . 
   
 به گزارش  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار ، 'موسی الرضا جهانی مقدم ' گفت : این آزمون ها درروزهای 28 و 29 ماه جاری دررشته های تصویرسازی كامپیوتر و طراحی صفحات وب وتولید چند رسانه ای برای هنرجویان ورودی مهر و دیماه 90 برگزار شد .

وی افزود : ویژگی این دوره از آزمون ها برگزاری آن بصورت هماهنگ در سراسر استان است كه سووال ها و پاسخنامه ها بصورت سربسته و پلمپ شده از مشهد ارسال و در ساعت مقررت وسط كارشناس آموزش اداره گشوده شده و دراختیارهنرجویان قرار می گیرد و پاسخنامه ها نیز در مركز استان و بوسیله دستگاه تصحیح می شوند .

وی یاد آورشد : در حال حاضر این آزمون ها دررشته های زیرمجموعه رایانه برگزارمی شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار هم در بازدید از جلسات برگزاری این آزمون ها گفت:شاخه كار دانش محصول تغییر نظام آموزشی است كه با هدف تامین نیروی كار نیمه ماهر راه اندازی شده است .

' مجید عسكری' افزود: لازم است دانش آموزان از مهارت عملی لازم در این رشته ها برخوردار باشند تا در كسب رشته مورد نظر با مشكل مواجه نشوند.

وی خاطرنشان كرد : برای انتخاب رشته های این شاخه نیز یكسری شرایط نمره ای وجود داردكه متقاضیان می بایستی حداقل نمره را برای ثبت نام در این رشته ها كسب كنند.

بنا بر این گزارش: با توجه به برنامه های بلند مدت اداره آموزش اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، در نظر است تا در صورت امكان در نوبت های مهر و دیماه 91 آزمونهای كلیه رشته های موجود بصورت هماهنگ و سراسری برگزار شود تا زمینه برای ارتقاء كیفی دوره های مهارت آموزی كاردانش بصورت بخش مهمی از آموزش و پرورش كشور فراهم شود .

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.