اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 27 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2482 / نظرات: 0


دانشگاه‌علوم پزشکی سبزوارمیزبان جشنواره شعر دانشجویان شمال‌شرق کشور


 معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: نخستین جشنواره منطقه‌ای شعر دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی شمال‌شرق کشور فردا به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار آغاز می‌شود.
به گزارش  فارس، نعمت‌الله شموسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره فردا با حضور جمعی از شاعران شهرستان و استان، علاقه‌مندان به شعر و نیز بیش از 30 شاعر دانشجو از 10 دانشگاه علوم پزشکی شمال‌شرق کشور در قالب 50 اثر ادبی (شعر) در محل تالار شهید آوینی معاونت دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برگزار می‌شود.
معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: در این مراسم نیز چندین تن از چهره‌های ادبی شهرستان و استان حضور پیدا می‌کنند و در طول برنامه از سروده‌های برخی از این عزیزان استفاده می‌کنیم.
وی توجه به جنبه‌های ادبی و فرهنگی دانشجویان، انگیزه بیشتر به دانشجویان با ذوق هنری، آشنا نمودن چهره‌های جوان با پیشکسوتان شاعر و ... را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.
وی با بیان اینکه این جشنواره با عنوان "قدمی بسوی بهار" شکل گرفته است، محوریت آن را مهدویت، انتظار و بخش آزاد عنوان کرد.
شموسی از داوری این جشنواره توسط یک تیم داوری سبزواری خبر داد و خاطرنشان کرد: در پایان این جشنواره علاوه بر تجلیل و تقدیر از دانشجویان برتر این جشنواره، از چندین چهره ادبی شهرستان سبزوار نیز تجلیل می‌شود.
جشنواره منطقه‌ای شعر دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور براساس سیاست‌های وزارت بهداشت در طول سال جاری در پنج منطقه از پیش تعیین شده در سطح کشور اجرا می‌شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.