اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 17 مرداد 1390 / کد مطلب: 248 / نظرات: 0

همزمان با روز خبرنگار /


دكتر "محسني" از تلاش خبرنگاران دفتر ايرناي سبزوار تقدير كرد


دكتر محسني از تلاش خبرنگاران دفتر ايرناي سبزوار تقدير كرد
  

نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) سبزوار از فعالیت های این دفتر تقدیر کرد.   
 دکتر "محمد رضا محسنی ثانی" که به منظور تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران دفتر ایرنای سبزوار در این دفتر حضور یافته بود نقش این دفتر خبری و اصحاب رسانه را در توسعه و ابادانی شهرستان سبزوار مهم برشمرد .
وی یاد و خاطره خبرنگار شهید "محمود صارمی" را گرامی داشت و گفت: ایام شهادت مظلومانه این خبرنگار فرصت دوباره ای برای پاسداشت مقام والای خبرنگار است.
وی از خبرنگار به عنوان "آینه دار عاشق آگاهی" نام برد و ایثار و فداکاری خبرنگاران در این عرصه را کاری بسیار ارزشمند و بالاتر از حد تقدیر دانست.
وی افزود: خبرنگاران با پذیرش مخاطرات گوناگون و مسوولیت سنگینی که در اینکار نهفته است در جهت اعتلای آگاهی جامعه فعالیت می کنند.
نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنانش خواستار تسریع در ارتقای دفتر خبرگزاری ایرنای سبزوار هم شد.
رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی و عضو  شورای اسلامی شهر سبزوار نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت روز خبرنگار ،شان و جایگاه والای خبرنگاران را خاطر نشان کرد.
" عبدالحسین کارگری " همچنین مساعدت و همکاری با دفتر خبرگزاری ایرنای سبزوار را وعده داد.
"محمد مهرنیا" مسوول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی سبزوار نیز گزارشی از فعالیت های این دفتر ارائه کرد.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.