اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 17 مرداد 1390 / کد مطلب: 247 / نظرات: 0

به مناسبت روز خبرنگار/


شماري از مسوولان سبزواري به خبرگزاري ايرناي سبزوار پيام تبريك دادند


شماري از مسوولان سبزواري به خبرگزاري ايرناي سبزوار پيام تبريك دادند

جمعي از مردم و مسوولان سبزواري با حضور در دفتر خبرگزاري جمهوري اسلامي سبزوار و يا از طريق ارسال پيام كتبي ، تماس تلفني و ارسال نمابر و پيام كوتاه روز خبرنگار را تبريك گفته و اين روز را گرامي داشتند. 

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ايرنا ، شماري از شهروندان سبزواري نيز از طريق تماس تلفني روز خبرنگار را تبريك گفته و براي ادامه اين كار خطير به ويژه در حوزه انتقال نيازها و خواسته هاي مردم آرزوي موفقيت كردند.

نمايندگان مردم شهرستان هاي سبزوار ،جوين ،جغتاي و خوشاب در مجلس شوراي اسلامي ، اعضاي شوراي اسلامي شهر سبزوار ، دانشگاه هاي تربيت معلم و آزاد اسلامي سبزوار و شماري از ادارات و دستگاه هاي اجرايي اين شهرستان از جمله معاونت مديركل و مديريت آموزش و پرورش ، شبكه دامپزشكي ، اداره تربيت بدني ، اداره محيط زيست ،مركز علامه طباطبايي و مركز آموزش علمي كاربردي از طرق مختلف اين روز را تبريك گفتند.

در بخشي از نمابر دكتر 'محمد رضا محسني ثاني' نماينده اين شهرستان در مجلس شوراي اسلامي به دفتر ايرنا آمده است: 'بار ديگر مرداد از راه رسيد ، مرداد عاشقي ، عاشقي قلم ، عاشقي انديشه ... و بي شك اين فرصت مناسبي است كه به ياد خون گوياي خبرنگار شهيد ، محمود صارمي به پاسداشت مقام والاي خبرنگار بشتابيم... .'

همچنين در پيام ارسالي آموزش و پرورش سبزوار به دفتر خبرگزاري جمهوري اسلامي آمده است: 'بدون شك خبرنگاري نقش كليدي و راهبردي در حركت نظام اسلامي به سمت قله هاي كمال دارد .'





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.