اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 24 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2439 / نظرات: 0

رییس جمهوری در جغتای اعلام کرد::


ملت ایران با سر و صدای دیكتاتورها هرگز از حقوق خود عقب نشینی نمی كند


ملت ایران با سر و صدای دیكتاتورها هرگز از حقوق خود عقب نشینی نمی كند رییس جمهوری گفت: دیكتاتورها و زیاده طلب ها تصور نكنند ملت ایران با سر و صدای آنها از حقوق خود عقب نشینی می كند. 
   
 به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، 'محمود احمدی نژاد' عصریكشنبه در ادامه یكصدمین سفر استانی به خراسان رضوی در جمع باشكوه مردم شهرستان جغتای به دیكتاتورها و زیاده طلب ها توصیه كرد كه به مسیر حق بازگردند و بدانند هرگز به اهداف خود نمی رسند.

رییس قوه مجریه یادآور شد: مشكلات، دردسرها، كشتارها، جنگ ها، كینه ها و اشغالگری به دلیل این است كه عده ای در برابر حق تسلیم نمی شوند.

احمدی نژاد تصریح كرد: این عده نمی خواهند حق، دستور خداوند و حقوق دیگران را به رسمیت بشناسند و در برابر حقوق دیگران و حق تسلیم شوند.

وی افزود: بساط 64ساله صهیونیست ها به این دلیل است كه آنها حاضر نیست حق را بپذیرند، تمام مردم دنیا می گویند حق با مردم فلسطین است و باید حق فلسطینیان احیا شود.

رییس جمهوری ادامه داد: اما صهیونیست ها حاضر نیستند حق را بپذیرند و به جنایت های خود ادامه می دهند.

احمدی نژاد یادآور شد: دیكتاتورها نمی خواستند موجودیت ملت ایران را به رسمیت بشناسند، آنها یك فرد قلدر، شهرت طلب را تجهیز كرده و جنگی هشت ساله در منطقه به راه انداختند. چراكه ملت ایران تلاش كرد مستقل باشد و حكومت طاغوت را نمی خواست.

رییس جمهوری با بیان این كه امروز در منطقه چه می گذرد؟ گفت: همه جنگ ها به دلیل این است كه عده ای دربرابر حق تسلیم نمی شوند.

احمدی نژاد با اشاره به سر و صدای سلطه گران علیه ملت ایران گفت: قانون را در برابر آنها می گذاریم و می گوییم این حق است آنها نیز می پذیرند اما می گویند برخلاف قانون عمل كنید.

وی خطاب به سلطه گران گفت: شما چه كاره هستید و به چه حقی به ملت ایران می گویید كه این كار را انجام بدهید و آن كار را انجام ندهید؟

رییس جمهوری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود یكی از اعمالی را كه انسان را در مسیر كمال قرار می دهد تبعیت از حق و تسلیم بودن در برابر آن دانست.

احمدی نژاد یادآور شد: تسلیم بودن در برابر حق، نشانه ایمان، عقل و درك درست انسان از خود، آفرینش و ماموریتی است كه در این جهان برعهده دارد.

وی خاطرنشان كرد كه هر جا فردی در برابر حق تسلیم شود دروازه های لطف و رحمت خداوند گشوده می شود.

 

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.