اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2437 / نظرات: 1

در حضور رئیس جمهوری :


معاون استاندار و فرماندار سبزوار خواسته های مردم دیار سربداران را مطرح کرد


معاون استاندار و فرماندار سبزوار خواسته های مردم دیار سربداران را مطرح کرد معاون استاندار و فرماندار سبزوار پیش از سخنرانی رئیس جمهور  به نمایندگی از مردم دیار سربداران به رییس جمهور فرزند شجاع ملت ایران خیر مقدم گفت.

مهندس 'قاسم شعبانی عطار' ابراز امیدواری كرد: اتمام پروژه دستك راه آهن سلطان آباد – سبزوار به عنوان پروژه مهر ماندگار در دستور كار دولت قرار گیرد.

وی تعریض باند فرودگاه ، ایجاد دانشكده دندانپزشكی ، سالن ورزشی هفت هزار نفری و غیره را به عنوان بخشی از انتظارات مردم این شهرستان از ریاست جمهوری اعلام كرد و استعدادهای این شهرستان در حوزه هندبال را خاطر نشان شد.

وی ابرازامیدواری كرد: این سفر هیات دولت به سبزوار نیز همانند سفر سال 85 رییس جمهوری به این شهرستان ،برای مردم خیرات و بركات خوبی به همراه داشته باشد.

وی دولت های نهم و دهم را منشا اقدامات ارزشمندی در شهرستان سبزوار دانست و گفت: از جمله بیش از چهار هزار و 700 واحد مسكن مهر با پیشرفت بیش از 80 درصد ، آزادراه حرم تا حرم ، بزرگراه سبزوار – قوچان ، پردیس دانشگاه علوم پزشكی و بیمارستان حشمتیه در این شهرستان در حال احداث است.

وی دانشكده های نفت ، علوم قرآنی ، خط 48 اینچ گاز ، گاز رسانی به تعدادی شهرها و روستاها را بخش دیگری از دستاوردهای ارزشمند دولت های نهم و دهم در شهرستان سبزوار معرفی كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.