اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 24 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2433 / نظرات: 0

سرپرست اداره ورزش و جوانان :


پروژه های ورزشی خوبی در دولت های نهم و دهم در سبزوار اجرا شد


 سرپرست اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: در دوران دولت های نهم و دهم پروژه های ورزشی خوبی در این شهرستان اجرا شد. 
  
' مجید نصراله زاده'  در گفت و گو با ایرنا با بیان اینكه در سفر نخست رییس جمهوری به شهرستان سبزوار دو سالن ورزشی آقایان و بانوان برای این شهرستان مصوب و احداث شد، افزود: این سالن ها در شهرستان فوق العاده مثمر ثمر واقع شده و مورد استفاده حجم زیادی از ورزشكاران قرار گرفته است.

وی در ادامه خواستار تسریع در اجرای دستورات وزیر ورزش و جوانان در سفر اخیر وی به سبزوار شد و اظهار داشت: در این سفر با احداث سالن ورزشی هفت هزار نفری و تامین نور و تارتان شدن پیست دو میدانی استادیوم شهید مطهری این شهرستان موافقت شد.

وی ابراز امیدواری كرد: سفر چهارم استانی رییس جمهور و هیات دولت به سبزوار موجب تسریع در تحقق خواسته های مهم ورزشكاران سبزواری شود.

وی با بیان اینكه سبزوار به عنوان مهد هندبال ایران مطرح و دارای استعدادهای خوبی در این رشته است، گفت: در حال حاضر سبزوار با حمایت موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) دو تیم هندبال بانوان و آقایان در لیگ برتر كشور دارد كه تیم بانوان شهرستان قهرمان این فصل لیگ شد و تیم آقایان آن هم در رده بالای جدول است.

وی با اشاره به میزبانی این شهرستان در مسابقات لیگ برتر هندبال كشور، افزود: سالن سه هزار نفری فعلی هندبال سبزوار جوابگوی خیل مشتاقان و جمعیت بیش از چهار هزار نفری تماشاچیان در این مسابقات نیست و نیاز به سالن هفت هزار نفری ورزشی داریم .

این مسوول وجود پیست دومیدانی استاندارد و در عین حال فاقد تارتان در استادیوم شهید مطهری سبزوار را مورد اشاره قرار داد.

وی گفت: تارتان شدن این پیست از مطالبات قدیمی ورزشكاران این رشته است كه سبزوار در این بخش حرفی برای گفتن هم دارد و به تازگی یكی از بانوان سبزواری موفق به كسب عنوان برتر در رشته پرش طول كشور شده است.

وی با بیان اینكه تعداد زیادی از ورزشكاران سبزوار از جمله چند هزار فوتبالیست در رده های مختلف از زمین چمن استادیوم شهید مطهری سبزوار استفاده می كنند ، نبود نور در این استادیوم را موجب غیر قابل استفاده بودن آن برای خیل ورزشكاران در شب عنوان كرد .

نصراله زاده هزینه مورد نیاز برای نور استادیوم شهید مطهری سبزوار را هشت تا 10 میلیارد ریال و هزینه مورد نیاز برای تارتان پیست دو میدانی آن را حدود 15 میلیارد ریال ذكر كرد.

وی احداث سالن ورزشی ششتمد را هم از خواسته های مهم جوانان و مردم این بخش عنوان و خواستار تسریع در اجرای آن شد.

شهرستان سبزوار حدود 10 هزار ورزشكار سازمان یافته و 35 هیات ورزشی فعال دارد.

وزیر ورزش و جوانان اوایل دیماه سال 90 به سبزوار سفر كرده بود.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.