اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 24 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2432 / نظرات: 0

احمدی نژاد در جمع پرشور مردم جوین:


دولت به نوكری و خدمتگزاری ملت افتخار می كند


دولت به نوكری و خدمتگزاری ملت افتخار می كند  رییس جمهوری اسلامی ایران با بیان این كه دولت به نوكری و خدمتگزاری ملت ایران افتخار می كند، گفت: خدمت، محبت و احترام به دیگران از ویژگی های ایرانیان است. 
   
 به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، 'محمود احمدی نژاد' ظهر یكشنبه در ادامه چهارمین روز از یكصدمین سفر استانی به خراسان رضوی در جمع پرشور مردم جوین سخنرانی كرد.

وی تاكید كرد كه به نوكری و خدمتگزاری ملت ایران افتخار می كند و آن را با هیچ چیز دیگر عوض نخواهد كرد.

رییس جمهوری، خدمت، محبت و احترام به دیگران را از ویژگی های مردم ایران توصیف كرد و گفت: تفاوت ملت ایران با قلدرهای جهان در رفتار سرشار از مهربانی و عطوفت با سایر ملت ها است.

احمدی نژاد با تاكید بر ضرورت اهمیت ساختن كشور تصریح كرد: اقدامات بسیاری باید انجام دهیم تا كشور آباد شود اما اصل پیشرفت و ساختن مشروط به تولید است.

وی یادآور شد: برای افزایش تولید كشاورزی و صنعتی باید كارهایی توسط دولت و كارهایی نیز توسط مردم انجام شود.

وی خطاب به مردم شهرستان جوین گفت كه دولت از شما پشتیبانی می كند بنابراین آستین ها را بالا بزنید تا این شهرستان آباد و بیكاری از شهرستان جوین ریشه كن شود.

رییس جمهوری با بیان این كه ایران كشور كم آبی است و استان خراسان رضوی نیز جزو استان های كم آب است، خاطرنشان كرد: در بخش كشاورزی به همین دلیل مشكلاتی وجود دارد كه برای رفع آن باید به تغییر شیوه آبیاری توجه اساسی كرد.

احمدی نژاد اظهار داشت كه براساس آمارهای موجود شهرستان جوین در تغییر شیوه آبیاری رتبه خوبی در سطح كشور به دست آورده است و از 50 هزار هكتار زمین كشاورزی، 7 هزار و 500 هكتار به صورت نوین آبیاری می شود.

وی ادامه داد: سال گذشته 140 میلیارد تومان برای تغییر شیوه آبیاری به استان خراسان رضوی یارانه اختصاص یافت تا این شیوه آبیاری اجرایی شود.

رییس قوه مجریه یادآور شد: اما امسال برای سرعت بخشیدن به این امر بودجه این بخش دو برابر شده است و استاندار نیز یارانه تغییر شیوه آبیاری را برای شهرستان جوین دو برابر می كند.

احمدی نژاد تاكید كرد كه هر كسی در استان خراسان رضوی قصد تغییر شیوه آبیاری به روش نوین را دارد به آن یارانه نامحدود پرداخت می شود.

وی اظهار امیدواری كرد كه با همت مدیران، مسوولان و خادمان ملت، شهرستان جوین جزو نخستین شهرستان هایی باشد كه با همت جوانان آن جشن ریشه كن شدن بیكاری برگزار شود.

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: عقل عامل نجات انسان است و همه مشكلات جامعه بشری به خاطر رعایت نكردن دستورات خداوند متعال است.

احمدی نژاد یادآور شد: عده ای همه وجود و زندگیشان اذیت كردن دیگران است كه نمونه آن صهیونیست ها هستند.

وی با بیان این نكته كه وجود صهیونیست ها ضد خیر و باعث اذیت و آزار ملت ها است، گفت: اگر روزی آنها چند جوان فلسطینی را مورد ضرب و شتم قرار ندهند و زندانی نكنند گویی حیات و موجودیت ندارند.

رییس دولت دهم با اشاره به ویژگی های برجسته ملت ایران همچون محبت و احترام به دیگران آن را تفاوت اساسی مردم این سرزمین با سلطه گران و زورمداران دانست.

احمدی نژاد یادآور شد كه در مصاف عقل و بی عقلی خدا مقرر كرده است عاقلان بر همه بی عقل های عالم پیروز شوند.

رییس جمهوری قرار است بعدازظهر امروز به شهرستان های جغتای و سبزوار سفر و با مردم این شهرستان ها دیدار و گفتگو كند
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.