اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2422 / نظرات: 0


سبزواري ها از سفرهای رییس جمهور به استان و شهرستان ها قدر دانی كردند


سبزواري ها از سفرهای رییس جمهور به استان و شهرستان ها قدر دانی كردند  شماری از مردم سبزوار با ابراز خرسندی از بركات و دستاوردهای سفرهای قبلی رییس جمهور و هیات دولت به استان حراسان رضوی و شهرستان سبزوار تقدیر كرد. 
   
سبزواری ها  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفتند : سفرهای استانی رییس جمهوری و هیات دولت سبب توسعه و آبادنی شهرستان ها و مناطق محروم كشور خواهد شد.

آنها ابراز امیدواری كردند كه در دور چهارم سفر هیات دولت به خراسان رضوی بسیاری از مشكلات و نیازهای مردم استان و این دیار بررسی و پیگیری شود.

این عده با بیان اینكه سفرهای قبلی رییس جمهوری و هیات دولت به خراسان رضوی برای شهرستان سبزوار دستاوردهای خوبی داشت این سفرها را منشا خیر و بركت دانستند.

آنان گفتند: انصافا در چند سال گذشته در شهرستان سبزوار در حوزه های مختلفی نظیر بهداشت و درمان ، آموزشی ،مخابرات ،مسكن ، حمل و نقل و نیز فراهم كردن زیر ساخت ها برای توسعه آینده این شهرستان اقدامات مفیدی انجام شده است .

شهروندان سبزواری بیان كردند: در دوران دولت نهم و دهم شاهد به بهره برداری رسیدن چندین پروژه عمرانی و طرح های مختلف بزرگ و كوچك در سطح شهر و روستاهای این شهرستان بودیم.

این عده ارتقای سه بخش سبزوار به شهرستان ، بین المللی شدن فرودگاه ،احداث راه آهن ،ساخت فضاهای آموزشی و توسعه و ارتقای دانشگاه ها ،توسعه شبكه های مخابراتی ،تصویب منطقه ویژه اقتصادی ،ارتقای ادارات و غیره را بخشی از دستاوردهای این دولت عنوان كردند.

شهروندان سبزواری در عین حال به برخی از مشكلات و نیازهای مردم اشاره و خواستار رفع آنها از جمله بیكاری شدند.

یك شهروند سبزواری با اشاره به ضرورت اشتغالزایی برای جوانان این شهرستان، گفت: مسوولان باید بیش از گذشته برای اشتغال جوانان و افراد جویای كار در این شهرستان تلاش كنند.

'محمود پناهی' افزود: به همت دولت های نهم و دهم زیر ساخت های خوبی برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این شهرستان مهیا شده است .

وی افزود:اتصال سبزوار به شبكه سراسری راه آهن از طریق احداث دستك راه آهن سلطان آباد - سبزوار ، خط 48 اینچ گاز پارچین – مشهد ، ارتقای سطح فرودگاه سبزوار به فرودگاه بین المللی از طریق اعلام مرز مجاز هوایی ،پیگیری احداث نیروگاه و...از زیر ساخت های پایه ای برای حضور سرمایه گذاران در این شهرستان می باشد كه انجام شده است .

وی نهضت گاز رسانی به شهرها و روستاها در این شهرستان را یكی دیگر از اقدامات خوب این دولت نام برد.

یك جوان سبزواری هم گفت : دولت در بخش های مختلف ورزشی اعتبارات خوبی هزینه كرده كه می توان به سالن اختصاصی سه هزار نفری هندبال در سبزوار ،احداث دو سالن ورزشی در توحید شهر ، در دست احداث بودن مجموعه ورزشی 15 هزار نفری اشاره كرد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.