اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2413 / نظرات: 0

در آستانه سفر ریاست جمهوری به سبزوار:


فرماندار ویژه سبزوار از مردم برای استماع سخنان ریاست جمهوری دعوت کرد


فرماندار ویژه سبزوار از مردم برای استماع سخنان ریاست جمهوری دعوت کرد  معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار از مردم دیار سربداران برای استماع سخنان ریاست جمهوری دعوت کرد  و گفت: این سخنرانی ساعت 14 روز یکشنبه 24 ادیبهشت در استادیوم شهید مظهری این شهرستان برگزار می شود.    
مهندس 'قاسم شعبانی عطار' روز جمعه در جمع گسترده نمازگزاران شهرستان سبزوار ابراز اطمینان کرد : مردم دیار دارالمومنین اعم از زن و مرد و پیر و جوان همچون سفر نخست ریاست جمهوری به این شهرستان ،به عشق دیدار فرزند شجاع ملت حضوری گسترده در این مراسم داشته و روزی یه یاد ماندنی را در تاریخ ثبت خواهند کرد.
وی با اشاره به آغاز یکصدمین سفر استانی دولت دکتر احمدی نژاد از روز 21 اردیبهشت و از کنار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: بی شک یکی از مهمترین دستاوردهای دولت های نهم و دهم سفرهای ریاست جمهوری و دولت به اقصی نقاط کشور و شهر و روستاهاست.
وی اضافه کرد: این سفرها موجب اقتدار نظام و پیوند و ارتباط مستقیم بین مردم و دولت و همچنین خیرات و برکات مادی و معنوی می شود.
نماینده عالی دولت در سبزوار گفت: توقع ما از ریاست جمهوری در این سفر صدور دستور بهره برداری پروژه دستک راه آهن سلطان آباد – سبزوار تا پایان دولت دهم به عنوان پروژه مهر ماندگار است.
وی از این پروژه به عنوان مهمترین دستاورد سفر ریاست جمهوری برای این دیار نام برد و افزود: عملیات اجرایی این پروژه از سال 90 آغاز شده است.
وی همچنین با بیان اینکه اشتغال یکی از دغدغه های مهم مسئولان این شهرستان است گفت: با دستور ریاست جمهوری ستادهای توسعه بخش کشاورزی در شهرستان ها با اختیارات فراوان تشکیل شده که امیدواریم اشتغال لازم را ایجاد کند.
'شعبانی' بخشی از پروژه های مهم در دست اجرا دراین شهرستان در دوران دولت های نهم و دهم را شامل در حال اجرا بودن قطعه نخست آزادراه حرم تا حرم در حوزه استحفاظی سبزوار ، پروژه عبور قطار سریع السیر از کنار آن و اختصاص بیش از 270 میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه های روستایی در سال گذشته برشمرد.
وی احداث پردیس دانشگاه علوم پزشکی با زیربنای 40 هزار متر ، بیمارستان حشمتیه در 20 هزار متر مربع و با 241 تختخواب که تا پایان سال 92 به بهره برداری می رسد ، گار رسانی به تعدادی شهرها و روستاها پس از بهره برداری از خط 48 اینچ پارچین – مشهد ، در حال بهره برداری بودن شهر ک صنعتی شماره دو و توسعه مراکز آموزشی در این شهرستان را بخشی دیگری از مهمترین پروژه ها عنوان کرد.
فرماندار ویژه سبزوار افزود: در دست اجرا بودن بیش از چهار هزار و 700 واحد مسکن مهر ، تصویب منطقه ویژه اقتصادی ، در حال اجرا بودن مجموعه ورزشی 15 هزار نفری ، فرودگاه بین المللی و راه اندازی پروازهای عتبات عالیات از آن ، ارتقای سه بخش جوین ، جغتای و خوشاب به شهرستان و غیره هم بخش دیگری از دستاوردهای دولت نهم و دهم برای سبزوار است.
فرماندار ویژه سبزوار با بیان اینکه سال قبل یک هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی به این شهرستان در بخش های مختلف اختصاص یافته افزود: همچنین اعتبارات عمرانی این شهرستان در دولت های نهم و دهم نسبت به سالس های قبل بیش از 10 برابر افزایش یافته است.
وی همچنین گفت: از طریق بنگاه های زودبازده اقتصادی از سال 85 تا 87 بیش از یک هزار و 400 میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش اشتغال انجام شده است.
فرماندار سبزوار مصوبات سفرهای اول و دوم هیئت دولت به استان برای سبزوار را 58 مصوبه ذکر کرد و گفت: مصوبات دور نخست 100 درصد و مصوبات دور دوم بیش از 97 درصد اجرایی شده که سه درصد باقیمانده در دست اجراست.
وی همچنین به بازدید  وزیر ورزش و جوانان از مجموعه ورزشی 15 هزار نفری سبزوار  اشاره کرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.