اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 21 ارديبهشت 1391 / کد مطلب: 2410 / نظرات: 1


دیدار معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با مدیران واحدهای صنعتی


معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: دو هزار میلیارد تومان از محل هدفمندسازی یارانه‌ها برای بخش صنعت اختصاص داده می‌شود

معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: دو هزار میلیارد تومان از محل هدفمندسازی یارانه‌ها برای بخش صنعت اختصاص داده می‌شود.

به گزارش  فارس، محسن صالحی‌نیا عصر امروز در جمع مدیران واحدهای صنعتی معدنی و مدیران دستگاه‌های اجرایی سبزوار اظهار داشت: اولویت‌های صنعتی باید بر اساس شرایط یک منطقه پیشنهاد داده شود که طرح‌های آمایش نیز با همین هدف تعریف شده و باید به لایه‌های شهرستانی نیز برده شود.

معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه ظرفیت سبزوار در بخش توسعه صنایع فرآوری معدنی و صنایع مرتبط با نفت و گاز است خواستار ارائه پیشنهادات این شهرستان با توجه به ظرفیت‌های بخش صنعت و معدن آن در قالب یک برنامه سیاستی حمایتی برای اجرای در یک برنامه میان مدت شد.

صالحی‌نیا در ارتباط با مشکلات بخش صنعت، تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی این محدودیت‌ها اجتناب‌ناپذیر است و فرآیندهایی که برای حمایت از بخش صنعت تعریف می‌کنیم مقطعی است و کارآفرینان باید شرایط خود را با شرایط روز تطبیق دهند.

معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: کشور نه تنها به لحاظ منابع ارزی محدودیتی ندارد بلکه مازاد هم دارد ولی باید شرایطی فراهم شود که نقل و انتقالات بهتر انجام شوند.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.